پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 17145
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد:

اعزام 3 بدمینتون باز قمی به آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام سه بدمینتون باز قمی به مرحله پایانی پیکارهای رنکینگ بدمینتون مردان کشور خبر داد.
اعزام 3 بدمینتون باز قمی به آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی، تصریح کرد: ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون استان قم به سومین و آخرین مرحله پیکارهای قهرمانی رنکینگ بدمینتون مردان کشور از بین چهره های آماده این رشته انتخاب شد و نسبت به موفقیت آنها در مصاف با حریفان امید زیادی داریم.
 
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان به این شکل بود که نخستین مرحله پیکارهای فصل جاری رنکینگ بدمینتون مردان قهرمانی کشور به میزبانی هیئت بدمینتون استان زنجان به انجام رسید و تیم قم در این مرحله حضور موفقی داشت.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: بدمینتون‌بازان قم در حالی به پیکارهای مرحله سوم رنکینگ بدمینتون کشور اعزام می شوند که در مرحله دوم این رقابت ها نیز خوب ظاهر شدند، مرحله ای که به میزبانی تهران به انجام رسید.
 
وی یاد آور شد: به منظور رشد و توسعه بدمینتون در کشورمان، امسال رقابت‌های رنکینگ بدمینتون کشور در دو گروه که گروه اول آن اختصاص به رده های سنی نونهالان و نوجوانان دارد و همچنین گروه دوم که متعلق به رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان است، در سه مرحله برگزار می‌شود و نفرات منتخب به اردوهای ارزیابی تیم های ملی دعوت خواهند شد.
 
پنجه باشی ابراز کرد: حالا ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون قم به سومین و آخرین مرحله رقابت‌های رنکینگ قهرمانی بدمینتون مردان کشور مشخص شده و بعد از انجام تمرینات و برنامه های متنوع آماده سازی، قرار شد سه بدمینتون‌باز در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان قم راهی این مرحله از پیکارهای قهرمانی رنکینگ کشور شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس محسن صادقیان، مهدی پنجه باشی و علی دولتخواه سه بدمینتون باز آماده و با انگیزه ای هستند که در تلاش برای افتخارآفرینی برای بدمینتون قم در ترکیب تیم این هیئت راهی محل برگزاری این پیکارها شده‌اند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه به زمان و مکان برگزاری پیکارهای مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون قرار است این پیکارها در روزهای پایانی هفته جاری یعنی پنجشنبه و جمعه 14 و 15 آذر ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان فارس در شهر شیراز به انجام برسد.
 
وی در پایان ابراز کرد: بدمینتون بازان قمی در حالی به این پیکارها اعزام شدند که ما بعد از پایان این رقابت ها چند اعزام به مسابقات قهرمانی کشور خواهیم داشت، به طوری که در روزهای 18 تا 20 آذر ماه تیم های رده های سنی نوجوانان و جوانان پسر و دختر بدمینتون قم به مسابقات قهرمانی کشور در سمنان و تهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchmznz.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما