يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 16783

قضاوت داور قمی در مسابقات جایزه بزرگ بدمینتون آسیا

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از قضاوت داور مطرح بدمینتون قم در مسابقات جایزه بزرگ بدمینتون قهرمانی آسیا خبر داد.
قضاوت داور قمی در مسابقات جایزه بزرگ بدمینتون آسیا
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی امروز اظهار داشت: در کنار دستاوردهای مهمی که بدمینتون قم در سال‌های اخیر با آن رو به رو بوده است، نیروی انسانی این رشته در سایر بخش‌ها نظیر داوری و مربیگری نیز توانسته موفقیت‌های خوبی برای ورزش قم رقم بزند.
 
وی عنوان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه اکنون دارای ورزشکاران بسیار مستعدی در این رشته ورزشی هستیم و علاوه بر بدمینتون‌بازان توانمند، داوران و مربیان بدمینتون قم نیز در سطح اول بدمینتون کشور حضور داشته و توانمندی خود را به نمایش گذاشته‌اند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به توفیقات این هیئت در بخش داوری افزود: از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ بدمینتون آسیا محمدحسن حسین‌زاده داور قمی بدمینتون کشورمان به منظور قضاوت بدمینتون‌بازان شرکت کننده در این پیکارها دعوت شد.
 
وی یادآور شد: این در شرایطی است که مسابقات این دوره با شرکت 30 بدمینتون‌باز برتر جهان برنامه‌ریزی شده و از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا یک از معتبرترین مسابقات بین‌المللی بدمینتون به شمار می‌رود و چهره‌های شاخصی در آن حضور داشتند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: محمدحسن حسین‌زاده به عنوان یکی از داوران مطرح و توانمند بدمینتون قم و کشورمان در حالی برای قضاوت در این مسابقات برگزیده و دعوت شد که از قاره آسیا تنها 2 داور به این رقابت‌ها دعوت شده بودند.
 
وی همچنین با بیان اینکه این مسابقات به مدت 6 روز به میزبانی کشور چین و در شهر شانگهای به انجام رسید، ادامه داد: این مایه مباهات و افتخار جامعه بدمینتون و ورزش قم است که داور مطرح ما در این رشته مورد توجه فدراسیون و سران کنفدراسیون بدمینتون آسیا قرار دارد.
 
پنجه‌باشی با اشاره به سوابق این داور قمی رشته بدمینتون اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های مهم محمدحسن حسین‌زاده داور قمی بدمینتون کشورمان می‌توان به هشت سال داوری وی در فینال مسابقات بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین حسین‌زاده کار قضاوت در فینال بدمینتون قهرمانی آسیا در کشور چین، سرداوری در مسابقات لیگ برتر و دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور و مدرسی کلاس‌های داوری بدمینتون در سراسر کشور را بر عهده داشته ضمن اینکه در حال حاضر نیز این داور بین‌المللی بدمینتون مسئولیت ریاست کمیته داوران هیئت بدمینتون استان قم را بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcexf8z.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما