سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 17589
دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

دوره مربیگری بدمینتون در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: دوره مربیگری رشته ورزشی بدمینتون با حضور مربیان واجد شرایط در قم برگزار خواهد شد.
دوره مربیگری بدمینتون در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجتبی ساده‌خو امروز، عنوان داشت: هیئت بدمینتون استان قم در نظر دارد یک دوره مربیگری ویژه مربیان بخش آقایان در سطح درجه سه برگزار کند و بر همین اساس از مربیان واجد شرایط ثبت نام به عمل می‌آورد.
 
وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در دوره مربیگری بدمینتون قم می‌توانند به منظور ثبت نام حضور در این دوره همه روزه به دفتر هیئت بدمینتون قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جنب تالار بدمینتون فرهمند موحد مراجعه کرده و برای این منظور اقدام کنند.
 
ساده‌خو افزود: هیئت بدمینتون همه روزه از ساعت 17 تا 22 آماده میزبانی از علاقمندان به بدمینتون و همچنین مربیان مایل به شرکت در دوره مربیگری درجه سه بدمینتون قم خواهد بود و شماره تلفن‌های 36621430، 32940511 و 09121533340 آماده پاسخگویی به علاقمندان است.
 
دبیر هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به یکی از مهمترین شرایط علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: عزیزان علاقمند به حضور در این دوره‌ها حتما برای ثبت نام در این دوره باید از حداقل مدرک دیپلم و سن بالای 22 سال برخوردار باشند.
 
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهایی که برای ارتقا و تداوم پیشرفت بدمینتون قم همواره لازم است بحث آموزش بوده و در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدمینتون این مهم را یکی از اولویت‌های اصلی هیئت در نظر گرفته‌ایم.
 
ساده‌خو ابراز داشت: بدمینتون قم با سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که بر روی رده‌های سنی پایه صورت گرفته، به خوبی در حال پیشرفت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با تقویت بخش‌های مختلف و مرتبط با این رشد و توسعه بتوانیم مسیر ترقی را همچنان به شکل بهتری ادامه بدهیم.
 
وی اظهار داشت: اگر کمی از نظر منابع مالی محدودیت نداشته باشیم قطعا جایگاه بسیار خوبی در بدمینتون کشور خواهیم داشت اما به هر حال با شرایط موجود هم دست از کار و تلاش بر نداشته و برای تحول در بدمینتون قم کار و فعالیت جدی خود را دنبال می‌کنیم.
 
دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: در استان قم استعدادهای درخشانی در رشته بدمینتون وجود دارند که برای آنها و مهم‌تر از آن برای قهرمانان این رشته، امکانات خوبی را در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تدارک دیده‌ایم.
 
وی عنوان داشت: فعالیت‌های هیئت بدمینتون در سالن‌های دیگر سطح شهر نیز در حال انجام است و با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز صورت گرفته، اقدامات بسیار خوبی در راستای استعدادیابی انجام پذیرفته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjhiev.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما