يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 24657

مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با سالروز شهادت شهدای گلگون کفن هفتم تیر مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام به همراه گلباران و عطر افشانی مزار آنان در قم برگزار می‌شود.
مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سیدجواد هاشمی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت شهدای گلگون کفن هفتم تیر مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام به همراه گلباران و عطر افشانی مزار ایشان در قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم روز ششم تیر ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، هیئت دعای سمات والدین معظم شهدا، خانواده معظم شهدای هفتم تیر و مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان بر سر مزار ایشان در گلزار شیخان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲ شهید از شهدای هفتم تیر در قم حضور دارند و مزار هفت شهید در گلزار شهدای شیخان و مزار دو شهید نیز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم تصریح کرد: شهیدان غلامحسین حقانی، محمد کاظم دانش، عبدالمجید دیالمه، سیدفخرالدین رحیمی، بهزاد شهریاری، حسن محمد عینی، نورالله طباطبایی نژاد، محمد حسین صادقی، عبدالوهاب قاسمی، محمد منتظری، علاء الدین کریمی بیژنی و علی هاشمی سنجانی از شهدای هفتم تیر در قم واقع شده است.

وی افزود: همچنین مراسم دیدار با خانواده‌های معظم این شهیدان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و برخی مسئولان استان برگزار می‌شود تا از مقام شامخ این خانواده‌ها تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd590x.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما