> استان قم بیش از ۳ هزار پدر و مادر شهید را در خود جای داده است | قم نیوز
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 21768
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

استان قم بیش از ۳ هزار پدر و مادر شهید را در خود جای داده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در حال حاضر بیش از ۶ هزار مادر و همسر شهید در استان، بیش از ‌۱۱ هزار جانباز و بیش از ۳ هزار پدر و مادر شهید در استان حضور دارند.
استان قم بیش از ۳ هزار پدر و مادر شهید را در خود جای داده است
به گزارش قم نیوز، سیدجواد هاشمی عصر امروز در همایش گرامیداشت مادران و همسران شهیدان با اشاره به نقش ویژخه مادران شهید در انتقال مفاهیم ارزشی برای نسل جوان اظهار کرد: رشادت ها تنها برای شهیدان خلاصه نمی شود و این موضوع باید در رسای مادران شهید نیز گفته شود زیرا آن ها وظیفه بسیار مهم را بر دوش داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) الگوهای مناسبی برای نسل جوان ما هستند افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار مادر و همسر شهید در استان، بیش از ‌۱۱ هزار جانباز و بیش از ۳ هزار پدر و مادر شهید در استان حضور دارند.

هاشمی تصریح کرد: موج بیداری اسلامی که در بین کشورهای اسلامی شکل گرفته است نتیجه همین رشادت های شهدا و مداران شهدا است که توانسته اند این فرهنگ را زنده نگه دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باید در شهر قم به عنوان الگویی برای سراسر کشور معرفی شود عنوان کرد: باید موضوع حجاب توسط مادران شهید نیز عنوان شود تا در جامعه به صورت فراگیر جای بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj50x.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما