چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 24725

استخر حجاب ويژه بانوان در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بهره‌برداری از استخر ویژه بانوان قم با نام حجاب امروز با حضور استاندار و مديركل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.
استخر حجاب ويژه بانوان در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مراسم بهره‌برداري از اين پرو‍ژه ورزشي كه قبل از ظهر چهارشنبه با حضور ححت الاسلام و المسلمين صالحي‌منش استاندار قم، حجت الاسلام بنایی معاونين سياسي‌امنيتي و عمراني استاندار، مسئولان استان و روساي هيئت‌هاي ورزشي قم در محل احداث اين طرح واقع در مجموعه ورزشي جواد الائمه منطقه نيروگاه قم برگزار شد.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم در گزارشي كه در آغاز مراسم افتتاحيه پروژه استخر حجاب قم در سخناني اظهار داشت: این استخر از طرح‌های بسیار مهمی است که با اعتبارات ملي بعد از مدت یک سال و نيم از آغاز عملیات احداث آن،‌ اكنون آماده بهره‌برداری شده و به صورت اختصاصی برای بانوان علاقمند به ورزش به خصوص ورزش شنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عباس جهان‌بيني بيان كرد: رقم هزینه شده برای احداث و بهره‌برداری استخر حجاب چیزی در حدود ۳۱ میلیارد ریال است و این استخر در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم واقع شده و خوشبختانه امروز توسط استاندار قم و با حضور مسئولان استانی و مردم ورزش دوست منطقه جواد الائمه نیروگاه رسما به بهره‌برداری رسيد.

جهان بینی در تشريح اينكه احداث این استخر در چه مساحتي صورت گرفته است، عنوان داشت: ما این استخر را در زميني با زيربناي ۱۶۰۰ متر مربع احداث كرده‌ايم و خوشبختانه در راه احداث آن از حمايت‌هاي مسئولان استاني برخوردار بوديم.

وی تاكيد کرد: این استخر برای رفع نیاز مردم و جوانان منطقه نیروگاه بسیار مفید خواهد بود به خصوص بانوان گرانقدر هم استانی که به صورت ویژه و تمام وقت می‌توانند از این استخر استفاده کنند و این استخر در فصل تابستان برای آموزش شنا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مديركل ورزش و جوانان استان قم افزود: پروژه استخر حجاب واقع در مجموعه ورزشي شهداي جواد الائمه منطقه نيروگاه قم يكي از مجهزترين استخرهاي سطح استان محسوب مي‌شود و به صورت اختصاصي براي استفاده بانوان ارجمند و ورزش‌دوست اين منطقه پيش‌بيني كرده‌ايم.

جهان‌بيني در ادامه اظهار داشت: با نگاه كارشناسي و نگاه دقيقي كه به امكانات و فضاهاي ورزشي منطقه ۲ قم داشتيم، به اين نتيجه رسيديم كه اين منطقه با توجه به اينكه به جز استخر مجتمع فرهنگي نور، نياز به يك استخر مجهز دارد، با حمايت مسئولان استان فعاليت خود را براي احداث اين استخر آغاز كرديم.

اختصاص ۱۰ ميليارد تومان براي توسعه فضاهاي ورزشي منطقه ۲ قم

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصريح كرد: در منطقه ۲ قم در اين سال‌ها فضاهاي ورزشي بسيار خوب و مجهزي احداث شد چون اين منطقه قهرمان پرور است و استعدادهاي بسيار خوبي در بخش‌ قهرماني رشته‌هاي مختلف ورزشي دارد و جوانان اين منطقه براي قم در كشور و ميادين برون مرزي افتخار كسب مي‌كنند.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم بيان داشت: چيزي نزديك به ۱۰ ميليارد تومان در چند سال اخير هزينه احداث فضاهاي ورزشي در منطقه ۲ قم شده چون اين منطقه در محروميت فضاي ورزشي بود و احساس وظيفه كرديم تا براي رفع نيازهاي جوانان و مردم اين منطقه كار كنيم.

وي در ادامه عنوان داشت: پروژه استخر حجاب واقع در مجموعه ورزشي شهداي جواد الائمه منطقه نيروگاه قم يكي از مجهزترين استخرهاي سطح استان محسوب مي‌شود و به صورت اختصاصي براي استفاده بانوان ارجمند و ورزش‌دوست اين منطقه احداث شده است.

جهان‌بيني خاطرنشان كرد: با بررسي دقيقي كه از امكانات و فضاهاي ورزشي منطقه ۲ قم داشتيم، متوجه شديم كه اين منطقه به جز استخر مجتمع فرهنگي نور، نياز به يك استخر مجهز دارد و اينگونه شد كه با حمايت مسئولان استان اقدام به برنامه ريزي براي احداث اين استخر كرديم.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم با بيان اينكه امروزه ورزش اگر بهترين راهكار براي پيگيري از بيماري‌ها و معضلات اجتماعي نباشد، بلكه موثرترين راهكار است، تصريح كرد: فوايد ورزش بر هيچ كس پوشيده نيست و اميدواريم اين پروژه براي توسعه سلامتي و استقبال از ورزش همگاني در بين بانوان منطقه نيروگاه موثر و مفيد باشد و با بهره‌برداري از اين استخر شاهد توسعه ورزش باشيم.

لازم به ذكر است:‌ استخر حجاب از اعتبارات ملي با صرف اعتبار ۳۱ ميليارد ريالي در مدت ۲ سال در مجموعه ورزشي شهداي جواد الائمه خيابان جواد الائمه منطقه نيروگاه قم احداث شده و براي استفاده بانوان علاقمند به شنا اختصاص يافته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjiae8.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما