چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 24732

مربی تیم ملی هدایت صبای قم را بر عهده گرفت

قم نيوز : قم نیوز:هدایت تیم صبای قم در نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان سپرده شد.
مربی تیم ملی هدایت صبای قم را بر عهده گرفت
به گزارش قم نیوز، در حالی که حریفان صبا در نخستین دوره جایزه بزرگ کشتی کشور مشخص شده‌اند، این تیم از امروز کار خود را در تلاش برای کسب بهترین نتایج در مصاف با حریفان آغاز می‌کند و بخت خود را برای کسب عنوان قهرمانی نیز می‌آزماید.

بر این منظور بعد از اینکه حریفان تیم کشتی فرنگی صبای قم در نخستین دوره رقابت‌های فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور مشخص شدند، هیئت کشتی استان قم و باشگاه صبا اعضای کادر فنی تیم کشتی فرنگی صبا را در این مسابقات معرفی کردند.

مهمترین تصمیم در این زمینه توافق با مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان یعنی روح الله میکائیلی مربی شاخص کشتی قم بود که قرار شد وی در کنار ناصر مهرآراء تهرانی دیگر مربی توانمند و با سابقه کشتی قم صبا را در جدال با تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هدایت کنند.

این در شرایطی است که با توجه به پایان مهلت ثبت نام از تیم‌های مایل به شرکت در نخستین دوره مسابقات فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور فدراسیون کشتی اسامی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها را اعلام کرد و تیم‌ها از امروز رقابت خود را در این جام آغاز می‌کنند.

اسامی ۱۴ تیم شرکت کننده در نخستین مرحله رقابت‌های فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که البته این پیکارها در رشته آزاد نیز برگزار می‌شود ولی از قم تنها قرار است کشتی‌گیران رشته فرنگی در این جام به روی تشک بروند.

با توجه به ثبت نام در فدراسیون کشتی، در کشتی آزاد تیم‌های کشتی کفایتی خراسان، گاز مازندران، نماینده قائم شهر، نیروی زمینی تهران، صنایع غذایی سحر همدان، هیئت کشتی قزوین، دانشگاه پیام نور تهران، شهدای ساری و بسیج مازندران برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

همچنین در رشته فرنگی تیم‌های شورای شهر دزفول، فرمانداری اندیمشک، صبای قم، دانشگاه پیام نور تهران و نماینده مازندران حضور دارند و بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی نخستین دوره رقابت‌های فصلی باشگاه‌های کشتی کشور از امروز تا جمعه ششم تیر ماه در قزوین به انجام می‌رسد.

اما بررسی این موضوع که سرانجام چه نفراتی در ترکیب نهایی تیم اعزامی کشتی فرنگی صبای قم به رقابت‌های نخستین دوره فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور قرار می‌گیرند نشان می‌دهد که قم می‌تواند با توجه به نفراتی که در ترکیب این تیم حضور دارند یک تیم پرقدرت و مدعی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiqni.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما