يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 24845

پروژه‌های مصوب طرح تفصیلی قم تکمیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 قم با اشاره به تصویب برخی از پروژه‌های عمرانی در طرح تفصیلی و عدم اجرای چند ساله آنها، گفت: شهرداری منطقه 4 به همین دلیل اینگونه طرح‌ها را در اولویت قرار داده است.
پروژه‌های مصوب طرح تفصیلی قم تکمیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، موسی حاتمی‌فرد با اشاره به تصویب برخی از پروژه‌های عمرانی در طرح تفصیلی مناطق مختلف قم و عدم اجرای چند ساله آنها اظهار کرد: شهرداری منطقه ۴ به همین دلیل اینگونه طرح‌ها را در اولویت قرار داده و از تعریف پروژه‌های جدید خودداری کرده است.

وی افزود: توسعه و تعریض و ایجاد شبکه معابر از جمله اولویت‌های کاری شهرداری منطقه ۴ به شمار می‌رود که بیشتر آنها جزو پروژه‌های مصوب طرح تفصیلی هستند ولی به دلایل متعدد هنوز اجرا نشده‌اند.

شهردار منطقه ۴ قم با بیان اینکه طرح بازگشایی خیابان مفتح شمالی از همین دست پروژه‌ها بود، گفت: این طرح از چندین سال قبل با مشکل تملک روبه‌رو شده و بر روی زمین مانده بود به همین دلیل با اولویت دادن به آن و اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار، مشکل تملک برای احداث و تکمیل حل شد.

وی ادامه داد: ۶۵۰ میلیون تومان هم برای احداث خیابان مفتح شمالی شامل عملیات خاکبرداری و خاکریزی، زیرسازی آسفالت، جدول‌گذاری و... هزینه شده است.

حاتمی‌فرد با اشاره به طول ۵۰۰ متری این خیابان اظهار کرد: جدول‌گذاری دو طرف خیابان نیز به طول مجموعه یک کیلومتر صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ قم عنوان کرد: این پروژه حدفاصل ۲۰ متری امام حسین(ع) تا بلوار قائم اجرا شد و بخش‌‌هایی از آن شامل خط کشی، فضای سبز، نصب پل و... هم به صورت امانی صورت گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccp4qi.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما