يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 14167
شهردار منطقه 4 قم خبر داد:

گشایش خیابان کرامت همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام/اتصال بلوار جمهوری اسلامی به فرعی های خیابان عدالت

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه4 قم از گشایش خیابان کرامت در روز 27 رجب ، مصادف با مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص ) خبر داد
احمد نکونام شهردار منطقه 4 قم
احمد نکونام شهردار منطقه 4 قم
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه اهالی کوچه های عدالت برای تردد به بلوار جمهوری از یک شارع خاکی 400 متری با پستی و بلندی زیاد استفاده می کردند و این مشکل باعث نارضایتی آنها شده بود؛ از شهرداری تقاضای رسیدگی به وضعیت این کوچه را داشتند.
وی با بیان اینکه بخشی از این نارضایتی به دلیل عدم همکاری مالک زمین کشاورزی در توافق با شهرداری جهت واگذاری قسمتی از این ملک برای اجرای کامل خیابان 20 متری بود؛ اظهار  داشت: به جهت عدم تحقق تملک صد در صد معبر فوق شهرداری را بر آن داشت تا قسمت اعظم این خیابان که قبلاً املاک در مسیر آن را تملک کرده بود را وارد فاز عملیات عمرانی نماید.
نکونام بیان داشت: در نهایت شهرداری به دلیل عدم همکاری مالک زمین کشاورزی در امر تملک که حدود 50 متر ابتدایی این خیابان از طرف بلوار جمهوری اسلامی را شامل می شود، براساس وظیفه خدمات رسانی به شهروندان، اقدام به جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت این خیابان نمود و مشکلات ترافیکی و ترددی اهالی را مرتفع گردانید و این خیابان مصادف با بیست و هفتم رجب ، روز مبعث حضرت محمد ( ص ) تقدیم اهالی محل گردید.
ایشان با توجه به اینکه اجرای این خیابان، بار ترافیکی خیابان عدالت را نیز کاهش داده است؛ اظهار امیدواری کرد با توافق با مالک زمین کشاورزی در مسیر بتوانیم اجرای این خیابان را تکمیل نماییم.
نکونام در خصوص مشخصات فنی این پروژه افزود:این پروژه400 متر طول و 12متر عرض داشته
و نهری به طول 800 متر  در آن احداث شده است.
وی اذعان داشت: 1600 مترمکعب خاکبرداری،700 متر مکعب مخلوط ریزی،800 مترمکعب مصالح زیراساس و 850 تن آسفالت در این پروژه انجام شده است.
نکونام هزینه این پروژه را 5/3 میلیارد ریال بدون هزینه های تملک ذکر کرد و افزود:همکاری و همراهی شهروندان با خدمتگزاران خود در مدیریت شهری سرعت اجرای پروژه ها را افزایش خواهد داد. 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciyzaz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما