چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 24987

بدبین کردن مردم به مسوولان هنر نیست

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: این هنر نیست که مسوولان نظام را پیش مردم خراب کنیم.
بدبین کردن مردم به مسوولان هنر نیست
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ روز چهارشنبه در جمع زائران حرم کریمه اهل بیت (س)افزود: اگر چنانچه انسان های مومن مسوولیتی را قبول می کنند، در صورتی که مشاهده کنند به سادگی آبروی آنها از بین می رود، دیگر در این مسوولیت حاضر نمی شود و به جای آنها کسانی می آیند که به چیزی ارزش قائل نیستند.

وی اضافه کرد: کسانی که وحدت جامعه را از بین می برند، مرتکب گناه بزرگی شده اند.

سعیدی با بیان این که به دلیل سخن چینی ها، خانواده ها از هم می پاشد، ادامه داد: بر اساس روایت امام صادق (ع)، سخن چین بدترین افراد است که بر روی زمین راه می رود.

وی با بیان این که سخن چینی الزاما سخن باطل و دروغ نیست، بلکه ممکن است حرف راست و حقیقی باشد، تصریح کرد:گاهی برخی واقعیت ها است که در صورت پخش آن، فتنه به پا می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با مطرح کردن این که چرا باید از سخن چینی پرهیز کنیم، اظهار داشت: بر اساس روایتی از امام علی(ع) باید از سخن چین ها فاصله بگیریم، چراکه موجب کینه می شود این کینه خطر های زیادی در پی خواهد داشت.

سعیدی ادامه داد: برای این که به سخن چینی گرفتار نشویم، باید درباره پلیدی های این کار فکر کنیم و عاقبت سخن چین ها را یادآوری کنیم.

وی با بیان این که انسان سخن چین مانع نزول رحمت الهی می شود، ادامه داد: زمانی که انسان از زشتی این عمل آگاه شود، سعی می کند هیچ گاه گرفتار آن نشود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjahe8.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما