سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 21468

خانواده شهدا با استقامت ظلم استکبار را به جهانیان رساندند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: همانطور که حضرت زینب و فاطمه معصومه (س) در مسیر اسلام پیام شهیدان و ظلم جنایتکاران را تبیین کردند خانواده شهدا نیز با استقامت پیام اسلام و دین را به جهانیان رساندند.
خانواده شهدا با استقامت ظلم استکبار را به جهانیان رساندند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در مراسم تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای که شب گذشته در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی‌نژاد اظهار کرد: شهیدان هسته‌ای از افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند که توانستند عظمت این کشور را به رخ جهانیان بکشانند.

وی حرکت بزرگ شهیدان هسته‌ای کشور را منجر به خودکفایی ایران اسلامی در علمی جدید در عرصه جهانی دانست و گفت:‌ کاری که در عرصه انرژی هسته‌ای اتفاق افتاد دشمنان را به وحشت انداخت چراکه با داشتن این علم و فناوری ‌ایران اسلامی می‌تواند الگویی برای کشورهایی باشد که زیرسلطه استکبار جهانی هستند.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: گرچه شهادت دانشمندان هسته‌ای داغی بر دل‌های ما گذاشت اما به برکت خون آن‌ها افتخارات زیادی برای ایران اسلامی به ارمغان آمد.

وی با اشاره به استقامت خانواده شهدای هسته‌ای در ادامه دادن راه آن‌ها تصریح کرد: همانطور که حضرت زینب و فاطمه معصومه (س) در مسیر اسلام و دین پیام شهیدان و ظلم جنایتکاران را تبیین کردند خانواده شهدا نیز با استقامت خود پیام اسلام و دین و ظلم استکبار را به جهانیان رساندند.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان مسعود علی محمدی، مجید شهریاری، فریدون عباس‌دوانی، داریوش رضایی‌نژاد و مصطفی احمدی‌روشن تجلیل شد.

همچنین در این مراسم خانواده شهدای هسته‌ای در مراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شرکت کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaynu.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما