يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 25074

کار در مدیریت شهری فرصتی استثنایی برای خدمت رسانی

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه کار در مدیریت شهری فرصتی استثنایی برای خدمت‌رسانی است، گفت: امیدواریم بتوانیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.
کار در مدیریت شهری فرصتی استثنایی برای خدمت رسانی
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اجرای فاز نخست هوشمندسازی شهر قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد اظهار کرد: شهرداری قم به مردمی خدمتی می‌کند که ۳۶ سال پس از پیروزی انقلاب، همچنان پشتوانه مستحکمی برای نظام اسلامی به شمار می‌روند و ارزش خدمت به مردم در اسلام بسیار بالاست.

نایب رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه کار در مدیریت شهری فرصتی استثنایی برای خدمت‌رسانی است، گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم؛ اعتقاد ما این است که خدمت به مردم تماماً ثواب است هرچند در ظاهر دیده نشود.

وی ادامه داد: از جمله افرادی که بیشترین خدمت را به شهر و شهروندان دارند، رانندگان وسایل نقلیه عمومی هستند که در این میان وظیفه مدیریت شهری، ارج نهادن به تلاش آنها و ارتقای جایگاهشان است.

بیاتی با اشاره به روایتی از حضرت محمد (ص)، تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند خدمت به مردم فرصتی است که از جانب خداوند به شخص داده می‌شود و وظیفه او هم کوتاهی نکردن در این زمینه است؛ فرصتی که در اختیار مدیران و پرسنل شهرداری قرار گرفته را باید قدر دانست و نیت‌ها را خالص کرد تا در نهایت رضایت خداوند به واسطه رضایت خلق او جلب شود.

نایب رئیس شورای شهر قم، پرسنل و مدیران شهرداری را در خط مقدم خدمت به مردم دانست و افزود: هوشمندسازی شهر قم اقدامی بجا و شایسته از سوی مدیریت شهری قم است که امیدواریم با همکاری شورای شهر، بتواند در این زمینه گام هایی اساسی و عملی بردارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkvni.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما