چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 25198

کتاب «تن‌های تنها» منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) از انتشار کتاب «تن‌های تنها» با زیرعنوان طلاق عاطفی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب «تن‌های تنها» منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به کتاب تن‌های تنها با زیرعنوان طلاق عاطفی اظهار کرد: فصل نخست این کتاب نشانه‌های طلاق عاطفی است که چیستی طلاق عاطفی در این فصل مطرح شده که نشانه‌های طلاق عاطفی شامل مباحثی در زمینه برجسته‌سازی ضعف‌ها، ضعف روابط عاطفی، رفتارهای آزاردهنده، پرخاشگری، سردی روابط جنسی و مسائل این چنینی نیز تبیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فصل دوم عوامل طلاق عاطفی است که مولف در دسته‌بندی مختلف به عوامل پیش و پس از ازدواج اشاره دارد و همچنین به مباحثی مانند مهارت همدلی با همسر و مهارت‌های ارتباطی و زندگی بدون معنا و مسائل این چنینی می‌پردازد.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) یادآور شد: راه‌‌های برون رفت از طلاق عاطفی در فصل دیگر مطرح شده که شناخت مشکل، اصلاح باورها، تکنیک‌های رفتاری و محبت‌های بین همسران در این فصل تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه به گوش دادن به همسر، از قطع صحبت او بپرهیزید، ماهرانه پرسش کنید و رابطه مناسب با همسر از راه‌های برون‌رفت از طلاق عاطفی است.

روحانی خاطرنشان کرد: طلاق عاطفی یکی از اشکال ارتباطی بین زوجین است که در آن رابطه صمیمانه و عاشقانه زن و شوهر دچار آسیب می‌شود، اگرچه زن و مرد از نظر قانونی همسر یکدیگر به شمار می‌روند، ولی بین آنها ارتباط عاطفی و صمیمانه مطلوب وجود ندارد، مانند وضعیتی که زن و شوهر در کنار هم هستند ولی همراه، همدل، همدرد و همراز نیز نیستند.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) یادآور شد: کتاب تن‌های تنها علاوه بر اینکه به بررسی نشانه‌ها و عوامل عاطفی طلاق می‌پردازد، به تکنیک‌های کاربردی برون‌رفت از این وضعیت اشاره دارد.

کتاب «تن‌های تنها» با زیرعنوان طلاق عاطفی در ۸۶ صفحه توسط محمدصادق آقاجانی تالیف شده که در آینده‌ای نزدیک با شمارگان ۳ هزار عدد و قیمت ۳ هزار تومان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevz8w.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما