دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 2527
نماینده مردم قم در مجلس:

ایران با شکار پهباد آمریکایی کانون توجه مردم جهان شده است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس‌ گفت: شکار هواپیمای آمریکایی موجب شد که توجه جهانیان به سوی ایران جلب شود و آنها شاهد موفقیت‌های علمی ملت ایران باشند.
ایران با شکار پهباد آمریکایی کانون توجه مردم جهان شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی امروز اظهار کرد: برای اینکه میزان اثرگذاری مسئله شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا را دریابیم باید به رفتار دشمنان نگاه کنیم.

وی افزود: آمریکا مدت‌ها این قضیه را پنهان نگاه داشت و از سرنوشت هواپیمای خود اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد و با وجود توانایی بالای خود در فضای سایبری گمان می‌کردند که این وسیله جاسوسی سقوط کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از این هواپیما در صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: این مسئله موجب تحقیر و سرگردانی آمریکا شد و آنها احساس می‌کنند که همه قدرت خویش را در مقابل ایران از دست داده‌اند.

وی ابراز کرد: شکار این هواپیما از نظر امنیتی اهمیت بالایی دارد، زیرا هیچ کس گمان نمی‌کرد که ابرقدرت جهانی چنین شکستی را در مقابل ایران متحمل شود.

بنایی با اشاره به مقابله ایران و آمریکا در زمینه‌های گوناگون افزود: با این کار جمهوری اسلامی وارد مصاف سایبری و جنگ‌های پیشرفته با آمریکا شد و این امر تنها با اتکا به نیروی لایزال الهی و عنایات ویژه امام عصر(عج) محقق شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در این میان ضربه عظیمی بود که جوانان متخصص ایرانی به آمریکا وارد کردند در حالی که هزینه‌ای نیز برای کشور دربر نداشت.

وی شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح ایران را دارای تاثیرات جهانی در مواجهه قدرت‌های مختلف با کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: جهانیان اکنون شاهد نمایش قدرت ایران در زمینه‌های مختلف علمی از جمله انرژی هسته‌ای و فضای سایبری هستند بنابراین چاره ای جز تمکین در مقابل خواسته‌های ملت ایران را نخواهند داشت، آنچنان که کشور انگلیس بعد از مصوبه مجلس هنوز خواهان ادامه گفت‌و‌گو با جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.init23nmqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما