شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 25306

شمسایی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم شد

قم نيوز : قم نیوز: امیر شمسایی با اعلام مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس سرمربی این تیم در فصل جدید لیگ بر‌تر شد و به دوران مربیگری محسن حسن زاده در ماهان خاتمه داد.
شمسایی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم شد
به گزارش قم نیوز، امیر شمسایی سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم پس از توافق با ناصر شریفی مدیرعامل جدید این باشگاه، سکان هدایت این تیم را در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال در دست گرفت.

شمسایی در حالی به سمت مربیگری ماهان تندیس منصوب شد که باشگاه ماهان تندیس با حضور وی به دوران فعالیت محسن حسن‌زاده در سمت مربیگری ماهان تندیس خاتمه داد.

به گفته ناصر شریفی، ماهان تندیس برای تعیین سرمربی گزینه‌هایی چون سید مهدی ابطحی، علی رعدی و محسن حسن‌زاده و امیر شمسایی را پیش رو داشت اما در ‌‌نهایت بار دیگر شمسایی مربی ماهان تندیس شد.

مربی جدید نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال، ۲ سال پیش و در فصلی که تیم فوتسال صبای قم نایب قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال را به دست آورد از ابتدای فصل تا اواسط نیم فصل مربی صبا بود اما در پی بروز برخی اختلافات با سران باشگاه صبای قم، از سمت خود کناره گیری کرد.

سید وحید غیاثی و حسین صبوری دستیاران شمسایی در تیم فوتسال ماهان تندیس هستند ضمن اینکه گزینه ماهان تندیس برای سمت مربی بدنساز، دکتر قدرت الله باقری است که این باشگاه در پی مذاکره و جلب نظر باقری است.

غیاثی و صبوری فصل گذشته نیز دستیاران محسن حسن‌زاده بودند البته غیاثی در مقطعی سرمربی ماهان شد و سپس با حضور حسن‌زاده سکان هدایت ماهان را به غیاثی سپرد.

ماهان تندیس فصل گذشته در لیگ بر‌تر فوتسال ایران عنوان ششم را به دست آورد و سپس در نخستین دوره جام حذفی فوتسال ایران قهرمان شد در حالی که برای نخستین بار و پس از خرید امتیاز تیم فوتسال صبای قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvmd0.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما