سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 7708
با توافق نهایی با مسوولان باشگاه صبا صورت گرفت؛

شمسایی سرمربی تیم صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: امیر شمسایی رسما به عنوان سرمربی تیم فوتسال صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شد.
شمسایی سرمربی تیم صبای قم
به گزارش قم نیوز، سرمربی سابق چهار تیمی لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز با مسوولان باشگاه صبای قم به توافق رسید و بدین ترتیب هدایت تیم فوتسال صبای قم را در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر‌عهده گرفت.

امیر شمسایی مربی با سابقه‌ای است که هم اکنون بالاترین مدارک مربیگری این رشته ورزشی را دارد و بعد از چهار فصل دوری از نماینده فوتسال قم بار دیگر با نظر مسوولان باشگاه صبا، سکان هدایت نایب قهرمان دو دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را عهده‌دار شد.

قطعیت حضور سرمربی جدید تیم فوتسال صبای قم امروز از سوی صبایی‌ها رسما مورد تایید قرار گرفت و شمسایی از امروز کار خود را با تیم صبای قم برای حضوری مقتدرانه در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز می‌کند.

شمسایی پیش از این سابقه مربیگری در تیم ارم کیش قم را در دو دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر عهده داشته است که در آن رقابت‌های موفق به کسب نتایج خوبی با نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کشور شد و خاطره خوبی را از خود در ذهن قمی‌ها باقی گذاشت.

این مربی در حالی سرمربی صبای قم شد که پیش از این سابقه هدایت تیم‌های فوتسال میثاق تهران، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پوشینه بافت قزوین و... را در دوره‌های پیشین مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در کارنامه مربیگری خود دارد.

شمسایی را در راس کادر فنی تیم فوتسال ارم کیش قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، محسن حسن‌زاده بازیکن سابق تیم فوتسال ارم کیش قم به عنوان کمک همراهی خواهد کرد، ضمن اینکه از دکتر قدرت‌الله باقری و همچنین هادی بهرامی به عنوان دیگر همکاران شمسایی در کادر فنی نماینده فوتسال قم نام‌ برده می‌شود.

انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی تیم فوتسال صبای قم در حالی صورت گرفت که بعد از مشخص شدن وی به عنوان سرمربی صبا، اسامی چندین بازیکن نیز برای حضور در این تیم مشخص شده است و صبایی‌ها با حضور این نفرات از امروز کار خود را آغاز می‌کنند.

شمسایی با حضور در باشگاه صبا بر سر مسائل مالی با صبایی‌ها به توافق رسید و با ارائه برنامه‌های خود به منظور حضور موفق صبا در لیگ جدید، توانست با مسوولان این باشگاه به توافق برسد و با اطمینان صبایی‌ها لیگ جدید را آغاز کند، لیگی که از پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود.

آخرین مهلت نقل و انتقالات فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که چهاردهمین دوره آن به شمار می‌رود، روز بیست و دوم تیرماه است و فصل جدید نیز از روز پنجم مرداد ماه با شرکت ۱۶ تیم استارت می‌خورد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.z052yt05ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما