دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 25359

3 فاز بیمارستان امام رضا(ع) امسال به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم عنوان کرد: فاز دو، سه و چهار بیمارستان امام رضا(ع) نیز طی سال جاری با تکمیل دستگاه‌های پزشکی فعال می‌شود.
3 فاز بیمارستان امام رضا(ع) امسال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، دکتر داود علیمحمدی در مصاحبه مطبوعاتی که ظهر یکشنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی در قم برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه سلامت و درمان استان قم با دو پلی کیلینیک، یک دی کیلینیک و یک بیمارستان وارد چرخ سلامت شده که از ۲ طریق درمان مستقیم و غیرمستقیم با بیش از ۸۰۰ موسسه طرف قرداد بیمه‌ای شده است.

وی افزود: طی سال ۹۲ مراکز درمانی غیرمستقیم بیش از ۸۴۲ میلیارد ریال هزینه خرید خدمت داشته است و تا فروردین ماه سال جاری این هزینه‌ها پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: در این مدت بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار بار مراجعه به این مراکز شده و خرید خدمت صورت گرفته که پرداخت هم شده است.

علیمحمدی تصریح کرد: ۵۶ هزار مورد بستری در مراکز خصوصی و دانشگاهی طرف قرار داد انجام شده که بیمارستان امام رضا(ع) نیز سال گذشته به این مراکز افزوده شده است و بالغ بر ۶۰ هزار مورد بستری داشته است.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته افرادی که ۶۰ سال سن با ۱۰ سال سابقه دارند بیمه می‌شدند ولی امروزه کسانی که سابقه کاری کمتر از ۱۰ سال داشته باشند با پرداخت مابه تفاوت سابقه می‌توانند مستمری دریافت کنند و با مراجعه و اعلام درخواست بازنشستگی از این بیمه استفاده کنند که در حال حاضر بیمه بازنشستگی بر اساس سن، سنوات و حق بیمه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به بیمارستان امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: این بیمارستان با ۴۰ میلیارد تومان هزینه ساخته و تجهیز شده است که سال قبل فاز یک یعنی بخش عمومی و جراحی عمومی آن راه اندازی و فعال شد.

علیمحمدی افزود: فاز ۲، سه و چهار بیمارستان امام رضا (ع) نیز طی سال جاری با تکمیل دستگاه‌های پزشکی فعال می‌شود که خوشبختانه این بیمارستان با ارتقا، تیپ مناسبی داشته است و در کشور که طبق آمار دریافتی علاوه ارائه خدامات درمانی به داخل استان، شاهد مراجعه بیمارانی از دیگر استان‌ها نیز بوده است و نشان از رشد جایگاه و درمان استان قم و بیمارستان امام رضا(ع) است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdns0x.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما