سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 25397

واگذاری 70 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با تشریح برنامه‌های این شرکت در سال جاری گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری 70 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکین واگذار کنیم.
واگذاری 70 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشترکین
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد از واگذاری ۸ هزار و ۶۰۰ پورت اینترنت پرسرعت به متقاضیان ADSL از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم که شمار مشترکان اینترنت را به ۷۰ هزار پورت برسانیم.

وی با اشاره به شمار پورت‌های مصوب اینترنت پرسرعت شرکت‌های PAP در استان قم تصریح کرد: شرکت‌های PAP هم‌اکنون بیش از ۷۲ هزار پورت مصوبه دارند و در حال حاضر ۵۲ هزار و ۴۵۰ پورت اینترنت پرسرعت از طریق شرکت‌های PAP به متقاضیان واگذارشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: در حال حاضر ۶ شرکت با استفاده از امکاناتی مانند فضای فیزیکی، پهنای باند و ... نسبت به فروش اینترنت پرسرعت ADSL اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت مخابرات استان قم، فضای رقابتی مناسب در ارائه خدمات اینترنتی را برای تمامی شرکت‌های PAP به‌صورت یکسان ایجاد کرده است تا بتوانند نسبت به فروش ADSL در تمام نقاط استان قم اقدام کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات قم امکان واگذاری اینترنت در بیش از ۵۱ روستا را در استان قم به وجود آورده است که شرکت‌های PAP می‌توانند با نصب تجهیزات در مراکز روستایی به‌منظور ارائه اینترنت به روستاها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfemd0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما