دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 15733
مدیرعامل شرکت مخابرات قم خبر داد:

افزایش 40 درصدی پورت‌های منصوبه شبکه دیتا در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم گفت: پورت‌های منصوبه دیتا سال گذشته از 34 هزار مورد سال گذشته به 47 هزار مورد در سال جاری رسید که این رقم نشان دهنده افزایش 41 درصدی است.
افزایش 40 درصدی پورت‌های منصوبه شبکه دیتا در قم
به گزارش قم نیوز،  سید اسدالله دهناد امروز با بیان اینکه گسترش شبکه دیتا در استان قم بسیار کم نظیر است تصریح کرد:‌ افزایش تعداد مشترکان این شبکه نشان می‌دهد استان قم در حال حرکت سریع به سمت و سوی شهر الکترونیک است.
 
وی با اشاره به گسترش شبکه دیتا برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بیان داشت: این موارد از سیاست‌های کلی سال 1392 شرکت مخابرات استان قم است که آمارهای موجود این موضوع را ثابت می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از افزایش 40 درصدی تعداد پورت‌های منصوبه شبکه دیتا در قم خبر داد و تصریح کرد:‌ تعداد پورت‌های منصوبه دیتا از 34 هزار مورد در سال 1391 به 47 هزار مورد در سال جاری رسیده است.
 
وی همچنین از افزایش 41 درصدی پورت‌های این شبکه خبر داد و تصریح کرد: پورت‌های این شبکه از 21 هزار پورت به 30 هزار پورت رسیده است.
 
 افزایش مشترکان بزرگ مخابرات قم
 
دهناد با بیان اینکه گسترش شبکه زمینه را برای افزایش مشترکان بزرگ این شبکه مانند موسسه‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و ... فراهم کرده است ابراز داشت:‌ مشترکان این شبکه از هزار و 200 مشترک به هزار و 250 مشترک افزایش پیدا کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت‌ها زمینه را برای تحقق شهر الکترونیک در قم به خوبی فراهم کرده است تا جایی که ضریب نفوذ اینترنت را در قم به 50 درصد رسانده است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcipyaz.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما