يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 15714
در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم مطرح شد

راه اندازی کارخانه مکانیزه تفکیک زباله در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند قم گفت: تلاش شده تا با بهره‌گیری از بهترین متخصصان بومی، طرح ساخت و راه‌اندازی کارخانه مکانیزه تفکیک در مقصد با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد.
راه اندازی کارخانه مکانیزه تفکیک زباله در قم
 به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه تعدادی از مشاوران و مدیران شهرداری از پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند از جمله روند ساخت کارخانه تمام مکانیزه تفکیک در مقصد و کارگاه تولید کود پاک ورمی کمپوست بازدید کرده و با جزییات و روند کار آشنا شدند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند قم ضمن قدردانی از توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر به مقوله بازیافت و پروژه‌های مرتبط با آن گفت: تلاش شده تا با بهره‌گیری از بهترین متخصصان بومی، طرح ساخت و راه‌اندازی کارخانه مکانیزه تفکیک در مقصد با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد که البته در این راه مساعدت، همیاری و نقطه نظرات ارزشمند شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر نیز راهگشای این مسیر بوده است.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم با تکمیل فاز نهایی سوله‌ای که بدین منظور در سایت البرز مهیا شده این کار ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
 
عباس ذاکریان رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز ضمن ابراز خرسندی از انجام این پروژه گفت: راه‌اندازی این پروژه نقطه عطفی در بحث بازیافت شهر و حتی کشور است و علاوه بر مزایای زیست محیطی، ایجاد اشتغال، تولید کود، میزان چشمگیری از دفن پسماندها را شاهد خواهیم بود.
 
در ادامه؛ بازدید از کارگاه تولید کود آلی کمپوست در منطقه پردیسان توسط شرکت احیاگران نو اندیش نیز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchkqnz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما