?>?> انتقال دانش توسعه خوشه‌های کسب و کار قم با محوریت سازمان صنایع کوچک | قم نیوز
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 15729
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد

انتقال دانش توسعه خوشه‌های کسب و کار قم با محوریت سازمان صنایع کوچک

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم انتقال دانش توسعه خوشه‌های کسب و کار با محوریت سازمان صنایع کوچک را مهم ارزیابی کرد.
انتقال دانش توسعه خوشه‌های کسب و کار قم با محوریت سازمان صنایع کوچک
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ مهندس روح الله ابراهیمی در جلسه بررسی وضعیت روند ایجاد رشته مدیریت توسعه خوشه اظهار داشت: با آموزش مستمر و متمرکز علاقمندان مدل توسعه خوشه‌های کسب و کار توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی سالیان اخیر شاهد رشد چشمگیر این دانش در سطح کشور بوده‌ایم.
 
وی انجام پایان نامه‌های متعدد دانشجویی و مقالات منتشر شده در مجلات و نشریات معتبر را نشان از گسترش این مدل توسعه در مراکز علمی و دانشگاهی عنوان کرد و افزود: بعد از آغاز اجرای مدل توسعه خوشه توسط سازمان و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه در سراسر کشور هم اکنون شاهد آن هستیم که این دانش به خوبی بومی سازی شده است.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم عنوان کرد: به منظور تبادل اندیشه در خوشه‌های سراسر کشور نیاز است که تجارب مستند سازی شده و در قالب‌های مختلف از جمله کتاب، لوح فشرده، پایگاه اینترنتی و... در دسترس علاقمندان به این حوزه قرار گیرد.
 
وی افزود: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با انتشار کتاب، فایل الکترونیکی، ایجاد وب سایت و... تلاش می‌کند مدل توسعه خوشه‌های کسب و کار را معرفی کرده و با اجرای سمینار در دانشگاه‌های استان و جذب پایان نامه‌های دانشجویی سعی در انتقال این دانش و درگیر کردن جامعه دانشگاهی با این مدل نوین و موثر در توسعه صنعتی دارد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdn50f.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما