شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 15692
استاندار قم خبر داد:

بهره‌برداری از 248 پروژه عمرانی در هفته دولت قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در هفته دولت 248 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان در قم به بهره‌برداری خواهد رسید.
کرم رضا پیریایی. استاندار قم
کرم رضا پیریایی. استاندار قم
 به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی صبح امروز در مراسم خطبه خوانی که همزمان با هفته دولت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد در سخنانی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد: از اینکه هفته دولت را با برگزاری مراسم معنوی خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم بسیار خرسندیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه قوا تحت لوای ولایت و رهبری مشغول خدمت هستند تاکید کرد: امروز بر اساس ارزش‌های اسلامی پیوند خوبی بین قوای سه‌گانه در کشور وجود دارد.
 
استاندار قم تاکید کرد: نگاه ما به دولت اسلامی باید با توجه به فرمایشات و رهنمودهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تعریف شود.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی خواهیم بود اظهار کرد: در هفته دولت 248 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان در قم به بهره برداری خواهد رسید.
 
پیریایی با تاکید بر بهره‌برداری از فرصت هفته دولت به منظور ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران استان در پیشگاه کریمه اهل بیت (س) عهد می‌بندند که در راه پیشرفت نظام اسلامی و خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) تمام توان خود را به کار گیرند.
 
استاندار قم حرکت در مسیر دستیابی رضای الهی را از ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: همه ما باید بدانیم پروردگار ناظر بر اعمال و رفتار ما است و خدمت باید با هدف جلب رضایت پروردگار صورت گیرد.
 
در این مراسم مدیران و مسئولان استان علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت، بر سر قبور حضرات آیات بروجردی، بهجت، طباطبایی، شهید مطهری حضور یافته و با قرائت فاتحه یاد و نام ایشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccieqs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما