چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 25423

تیم فوتبال صبای قم به مصاف نفت تهران می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف نفت تهران می‌رود.
تیم فوتبال صبای قم به مصاف نفت تهران می‌رود
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا که خود را برای حضوری قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور آماده می‌کند فردا در مسابقه‌ای تدارکاتی با نفت تهران روبرو می‌شود.

نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتبال که این روز‌ها در تهران مشغول انجام تمرینات آماده سازی است فردا برای نخستین بار با حر یفی تدارکاتی از جمع تیم‌های لیگ برتری روبرو می‌شود و این مسابقه می‌تواند محکی جدی برای شاگردان صمد مرفاوی باشد.

این دو تیم فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت لیگ سیزدهم با هم روبرو شدند که در مسابقه رفت در ورزشگاه یادگار امام قم، صبا دو بر یک پیروز شد اما در مسابقه برگشت در تهران، همین نتیجه به سود زردپوشان نفت تهران به دست آمد.

نفت تهران در نخستین دیدار خود در لیگ چهاردهم در مسابقه‌ای حساس و دیدنی باید به مصاف نفت تهران برود و صبای قم نیز در خانه از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

صبا هفته گذشته در مسابقه‌ای تدارکاتی در تهران با درخشش نفرات تازه واردش با ۴ گل از سد راهیان کرمانشاه گذشت و دومین برد خود را در مسابقات دوستانه پیش فصل کسب کرد

شاگردان مرفاوی پیش از این، در دو مسابقه تدارکاتی دیگر برابر تیم‌های شهرداری اردبیل و تیم ملی امید قرار گرفته بودند که در مسابقه نخست با یک گل اردبیلی‌ها را شکست دادند و سپس در کمپ تیم‌های ملی با یک گل به تیم ملی امید باختند.

دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۲۶ تیرماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmjd0.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما