پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 25439

آماده‏‌‏باش کامل نیروی انتظامی قم در شب‏‌‏های قدر

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از آماده باش کارکنان ستادی و اجرایی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در شب‌های قدر نیروی انتظامی با حضور در محل‌های برگزاری مراسم احیا به برقراری امنیت در سطح شهر اقدام می‌کند.
آماده‏‌‏باش کامل نیروی انتظامی قم در شب‏‌‏های قدر
به گزارش قم نیوز، احمد صادقی ضمن گرامیداشت شب‌های قدر از آماده‌باش نیروی انتظامی استان قم برای تأمین امنیت و نظم اجتماعی در این شب‌ها خبر داد.

وی افزود: بر اساس تصمیم‏‌‏گیری‌های فرماندهی انتظامی استان قم تمام نیروهای ستادی و اجرایی فراخوانده شدند تا در تیم‌ها و دسته‌بندی‌های جداگانه نظم و امنیت شهر را در شب‌های قدر تأمین کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: نیروهای انتظامی در شب‌های قدر از میدان مطهری تا سه‌راه بازار، از سه‌راه بازار تا حرم مطهر، از سه‌راه تا حرم مطهر و در واقع اطراف حرم را پوشش می‌دهند.

وی از استقرار پرسنل نیروی انتظامی در اطراف مسجد مقدس جمکران و مسجد امام حسن عسکری(ع) خبر داد و گفت: تمام کارکنان ستادی و اجرایی نیروی انتظامی بر اساس برنامه‌ریزی به‌ عمل‌ آمده برای حفظ امنیت شب‌های قدر به‌صورت ویژه از بعد از افطار تا سحر فعالیت می‌کنند.

صادقی بیان کرد: نیروهای انتظامی علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم برای برگزاری مراسم احیا در کمال امنیت، با موارد علنی فساد نیز برخورد ویژه‌ای می‌کنند.

وی همچنین از فعال شدن ایستگاه‌های بازرسی در گلوگاه‌های قم خبر داد و تصریح کرد: اتومبیل‌هایی که وارد شهر می‌شوند مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: در روز شهادت حضرت علی(ع) امنیت دسته‌های عزاداری که به سمت حرم حرکت می‌کنند از سوی نیروی انتظامی تأمین می‌شود.

وی همچنین از تدابیر مناسب راهنمایی و رانندگی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: برای پیش‌گیری از ترافیک شب‌های قدر، پارکینگ‌های مصنوعی ساخته شده است که موتورها در محل‌هایی که تعبیه شده پارک کنند و راکبین آنها آسوده‌ خاطر برای شرکت در مراسم احیای شب قدر حاضر شوند.

این مسئول از ترافیک آرام و روان شب ۱۹ رمضان خبر داد و گفت: به دلیل تمهیداتی که اندیشیده شده بود تداخل جمعت و وسایل نقلیه را نداشتیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcco0qi.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما