دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 2550
با حضور به موقع اورژانس 115صورت گرفت؛

نجات 3 مجروح گرفتار در خودرو توسط نیروهای امدادی

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از اقدام به موقع پرسنل اورژانس 115 در نجات مجروحین حادثه از داخل خودرو خبر داد.
نجات 3 مجروح گرفتار در خودرو توسط نیروهای امدادی
مهدی فراهانی امروز اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه روز گذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در کیلومتر ۴۳ اتوبان قم به تهران سه نفر دچار مصدومیت شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به اعزام به موقع دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: سرنشینان مصدوم خودرو پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز درمانی شهید دکتر بهشتی منتقل شدند.

فراهانی اقدام به موقع نیروهای امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در عملیات رهاسازی و نجات مجروحین از داخل خودرو توسط چهار نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ را از نکات مهم و قابل ذکر در این عملیات امدادرسانی دانست.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، علاوه بر انجام رسالت ذاتی خود، روزانه بطور میانگین ۱۰ ماموریت (اعلام از ۱۱۰، پاسگاه‌‌ها، کلانتری‌ها، اداره مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و ...) را در حوزه امداد و درمان، دوشادوش نیروهای ناجا انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0x2yt0kza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما