سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 2863
تا پایان فروردین 91 صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ساختمان اورژانس 115 در جاده گرمسار

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از بهره‌برداری ساختمان پایگاه جاده‌ای گرمسار تا فروردین 91 خبر داد.
بهره‌برداری از ساختمان اورژانس 115 در جاده گرمسار
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز در قم تصریح کرد: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم صبح دیروز با حضور در محل ساخت پایگاه جاده‌ای گرمسار، از مراحل پیشرفت آن بازدید به عمل آورد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای گرمسار که در حال حاضر در کانکسی در کیلومتر ۲۰ محور جدید قم _ گرمسار مستقر است، فروردین ماه سال جاری با دستور استاندار قم راه اندازی شد.

فراهانی همچنین با اشاره به اینکه ساختمان این پایگاه با تخصیص اعتبار ساخت از سوی استاندار در حال پیشرفت است، اظهار کرد: مراحل ساخت این ساختمان به دلیل اهمیت بالای آن با جدیت پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: ساختمان جدید این پایگاه در صورت مساعد بودن شرایط جوی و امکان اجرایی شدن پروژه فروردین ماه ۹۱ تحویل اورژانس قم می‌شود.

جاده گرمسار یکی از راه‌های مواصلاتی مهم کشور محسوب می‌شود و مسیر تردد کسانی که قصد عزیمت به مناطق شمال شرقی کشور به ویژه مشهد مقدس را دارند تا ۱۵۰ کیلومتر کاهش می‌دهد، و بنابر این این محور مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فراهم کردن حداقل نکات ایمنی یکی از موضوعاتی است که باید برای تمام مسیرهای پر تردد از سوی سازمان‌های مرتبط در نظر گرفته شود.

ایجاد پایگاه اورژانس ۱۱۵ یکی از مواردی است که می‌تواند در امداد رسانی سریع به مصدومان تصادفات جاده‌ای در محور قم – گرمسار نقش به سزایی را ایفا کند و امدادگران با حضور به موقع خود در محل حادثه و انجام مراحل درمانی از تلفات حوادث جاده‌ای بکاهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.inuk49nae5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما