پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 25591

ایجاد ۴ بوستان محلی در منطقه ۶ قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ از اجرای ۴ بوستان محلی در این منطقه خبر داد و گفت: این بوستان‌ها به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.
ایجاد ۴ بوستان محلی در منطقه ۶ قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی به اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه ۶ اشاره و اظهار کرد: بر اساس بودجه مصوب شده، توسعه زیرساخت‌ها، معابر، شوارع شهری، ترافیکی و فضای سبز را در منطقه داشته‌ایم.

وی توسعه فضای سبز و ساخت ۴ بوستان محلی را از جمله پروژه‌های منطقه ۶ خواند و تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات رهبری و یک میلیارد نیز توسط شهرداری برای این پروژه‌ها هزینه شده است و این پروژه‌ها در مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

شهردار منطقه ۶ به اجرای فاز یک و دو بوستان صدری اشاره کرد و گفت: ۶۰ هکتار نهال‌کاری و کاشت درختان مثمر از اقدامات صورت گرفته در این بوستان است و ۵۰ هکتار دیگر این بوستان نیز در ۶ ماهه دوم سال نهال‌کاری می‌شود.

رسولی به پل دور برگردان کارگر و امامزاده ابراهیم(ع) اشاره و بیان کرد: کارهای مطالعاتی این پروژه‌ها انجام شده و در ۶ ماهه دوم سال عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی به اقدامات دیگر شهرداری این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: آسفالت خیابان سید معصومه و شاه جعفر، پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی احداث کانال خیابان هندیان، روکش و آسفالت خیابان امام‌زاده ابراهیم، زیرسازی و آسفالت خیابان موسی‌بن جعفر (ع) و ۲۰ متری زیتون و زیرسازی و آسفالت جنب رمپ و لوپ بلوار حضرت معصومه (س) از اقدامات انجام شده در منطقه ۶ است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8sb5.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما