دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 16808
به منظور آسایش و ایمنی شهروندان

سرعت‌گیرهای استاندارد در قم ایجاد شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ شهردار منطقه 6 قم از احداث سرعت‌گیرهای استاندارد برای نخستین بار با ترکیب بتن رنگی و آسفالت خبر داد.
سرعت‌گیرهای استاندارد در قم ایجاد شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده به منظور اصلاح هندسی در منطقه 6 قم گفت: در همین راستا فاز نخست رمپ و لوپ بلوار حضرت معصومه (س) با اتوبان امام علی (ع) به بهره‌برداری رسید.
 
وی همچنین از احداث سرعت‌گیرهای استاندارد برای نخستین بار با ترکیب بتن رنگی و آسفالت خبر داد و افزود: اجرای طرح هندسی تقاطع 20 متری شهید مطهری با خیابان امامزاده ابراهیم (ع) و تقاطع بلوار سوم خرداد با خیابان امامزاده ابراهیم (ع) از دیگر پروژه‌های اجرا شده در این منطقه به شمار می‌روند.
 
شهردار منطقه 6 قم با اشاره به اجرای طرح تقاطع بلوار حمزه سیدالشهدا (ع) با بلوار حضرت معصومه (س) یادآور شد: رفوژ وسط بلوار نظامی گنجوی نیز به بهره‌برداری رسید.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در زمینه ترافیکی در سطح منطقه 6 خاطرنشان کرد: چراغ‌های هشداردهنده راهنمایی و تابلوها و علائم ترافیکی نیز در سطح منطقه نصب شد.
 
رسولی در پایان با تاکید بر تلاش شهرداری منطقه 6 برای جلب رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پروژه‌هایی که در سطح منطقه به اجرا در می‌آوریم تا حد امکان مشکلات ترافیکی را کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc44qs.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما