پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 16736
با بارش نخستین برف زمستانی در قم؛

عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف گیر قم اجرا شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در محور فوجرد هم اکنون با تلاش عوامل راهداری راههای مواصلاتی اصلی و فرعی این استان باز بوده و تردد درآن جریان دارد.
عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف گیر قم اجرا شد
به گزارش قم نیوز، اکبر سلیمانیان با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف که از صبح دیروز در محور فوجرد در استان قم شروع شده، عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر استان قم به مرحله اجرا درآمد.
 
وی ادامه داد: با وجود بارش برف و کولاک  تردد خودروها بدون کوچکترین مشکلی در این مسیرها صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه آزاد راه قم –تهران و و دیگر محورهای جاده ای باز است، اظهارداشت: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محورهای برف گیر مستقر شده و به انجام عملیات بروفروبی و نمک پاشی در این محورهای مشغول می باشند.
 
سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: این اداره کل با بسیج امکانات و تجهیز ات خود در قالب هفت اکیپ ثابت مستقر در راهدارخانه‌ها و 70 نفر راهدار به ارائه خدمات  در طول ایام راهداری زمستانی می پردازند.
 
سلیمیان در پایان ضمن تاکید بر تلاش بی شائبه همکاران حوزه مدیریت راهداری در ایام برفروبی بر عدم تردد خودروها بدون زنجیر چرخ اعلام کرد: بی تردید از عوامل مهم در جلوگیری از سوانح جاده ای در فصول بارش تجهیز کلیه خودروها به داشتن زنجیر چرخ  می باشد. 
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdccemqs.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما