سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 2565
در نخستین گردهمایی بانوان مبلغه؛

بانوان مبلغه جامعة المصطفی العالمیه تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: نخستین گردهمایی بانوان مبلغه جامعة المصطفی العالمیه، پنج‌‌شنبه در موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.
بانوان مبلغه جامعة المصطفی العالمیه تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، صدیقه صدیق اظهار کرد: نخستین گردهمایی بانوان مبلغه جامعة المصطفی العالمیه با هدف تقدیر از مبلغان برتر و نیز آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات بانوان مبلغه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی ۳۰۰ نفر از مبلغان برگزیده و برتر از موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی و جامعة الزهرا با بیش از ۳۰ ملیت جهان حضور دارند.

معاون فرهنگی و تربیتی موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی تصریح کرد: در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه و حکیم الهی در مورد موانع و مشکلات تبلیغی خواهران سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر این گزارش ۹ پیش نشست همایش که عمده مشکلات و موانع در آن مطرح شده بود ارائه و از ۲۵ مبلغه برتر تجلیل می‌شود.

صدیق در مورد مشکلات و موانع پیش روی مبلغان خواهر در کشورهای مختلف گفت: عمده مشکل خواهران مبلغه، تردد و امنیت در کشورهای خود است چون خانم‌ها به آسانی نمی‌توانند رفت و آمد داشته باشند.

وی ادامه داد: مکان‌های مناسب برای برگزاری جلسات تبلیغی در کشورهای مقصد وجود ندارد و حتی منابع تبلیغی مناسبی به زبان کشورهای متبوع وجود ندارد ضمن اینکه هزینه‌های تبلیغی را نیز باید به آنها اضافه کرد.

نخستین گردهمایی بانوان مبلغه جامعة المصطفی العالمیه، صبح روز پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والملسمین اعرافی در موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.me8fuqeiisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما