پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 2687
در نخستین همایش بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه؛

بانوان مبلغه‌ در قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: نخستین همایش بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه ‌در مدرسه عالی بنت‌الهدی به همراه تجلیل از مبلغان برتر برگزار شد.
بانوان مبلغه‌ در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این همایش که جمعی از بانوان مبلغه جامعة المصطفی(ص) العالمیه از شهرهای قم و مشهد و مسئولان این مجموعه شرکت داشتند، سه تن از مبلغان از کشورهای تونس، چین و افغانستان، به بیان تجربیات خود پرداختند.

ضرورت توجه به نقش تبلیغی زنان، ضرورت استفاده از الگوهای تبلیغی شیعه مانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و لزوم تحمل مشکلات و بردباری در مسیر تبلیغ دین، از جمله مواردی بود که این بانوان مبلغه مطرح کردند.

در ادامه این همایش نماهنگی از فعالیت‌های بانوان مبلغ جامعة المصطفی(ص) العالمیه پخش شد.

همچنین در این مراسم مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة المصطفی(ص) العالمیه به بیان مقررات و شرایط تحصیل طلاب در این مجموعه پرداخت.

در ادامه این مراسم، رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه در سخنانی به نقش تبلیغی کاروان امام حسین(ع) در رساندن و جاودانگی پیام عاشورا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در نهضت عاشورا برای نخستین بار به پیام رسانی بانوان توجه شده بر اهمیت درس گرفتن از این نهضت برای غنا بخشیدن به جریان‌های تبلیغی امروز تاکید کرد.

در پایان این مراسم از ۲۳ نفر از بانوان برگزیده مبلغ جامعة المصطفی(ص) العالمیه با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

جامعة المصطفی(ص) العالمیه در پنج سال اخیر حدود ۶۶۹ بانوی مبلغ را به داخل و خارج از کشور اعزام کرده است که از این تعداد حدود ۹۵ نفر در ۹ ماهه ابتدایی امسال اعزام شده‌اند و ۲۶۴ برنامه در مناطق اعزامی خود اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.v8wbjh8pf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما