جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 25788

از حضور مسئولان استانی تا استقبال ضعیف تماشاگران

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان یکی از بازی‌های روز نخست چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال را در قم برگزار کردند.
از حضور مسئولان استانی تا استقبال ضعیف تماشاگران
به گزارش قم نیوز، صبا در نخستین بازی خود در لیگ بر‌تر در خانه با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را برد اما این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.

در حاشیه این مسابقه، اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دلیل نقص فنی خاموش بودو حاضران در ورزشگاه را برای آگاهی از وقت بازی هم با مشکل مواجه کرد ضمن اینکه اینترنت جایگاه خبرنگاران نیز قطع بود و خبرنگاران را به دردسر انداخت.

بین ۵۰ تا ۱۰۰ تماشاگر قمی و حدود ۵۰ تماشاگر اصفهانی در این بازی در ورزشگاه حضور یافتند و حتی گاهی احساس می‌شد تعداد نیروهای امنیتی ورزشگاه از تعداد تماشاگران بیشتر است.

بلندگوی ورزشگاه در بین دو نیمه از تماشاگران می‌خواست تا از تمرین صبا در قم بازدید کنند اما استقبال ضعیف تماشاگران قمی از بازی صبا و ذوب آهن نشان داد صبا اقدامی عملی برای ارتباط با مردم انجام نداده است.

در پایان مسابقه و با توجه به پیروزی صبا بسیاری از مسئولان استانی در کنار کادر مدیریتی و بازیکنان صبا حضور داشتند و با هم به خوش و بش پرداختند و امیدواریم دور صبایی‌ها در روزهای ناکامی هم همینطور شلوغ باشد!

دیدار صبا و ذوب آهن در گرمای ۲۹ درجه سانتیگراد برگزار شد ضمن این که در نیمه نخست این دیدار، یک دقیقه و در نیمه دوم نیز چهاردقیقه وقت اضافه توسط داور بازی در نظر گرفته شد.

وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) قم مطلوب بود به طوری که یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن و صمد مرفاوی سرمربی صبا هم در نشست خبری پس از بازی، به تمجید از وضعیت زمین پرداختند.

این مسابقه از حدود دقیقه ۱۵ زیر نور برگزار شد و بازیکنان دو تیم نیز در ابتدای مسابقه به مناسبت درگذشت مرحوم ناصر احمدپور پیشکسوت رسانه، یک دقیقه سکوت کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoae8.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما