جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 26397

حضور هواداران صبا در ورزشگاه ثامن و عصبانیت شدید الهامی

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در یک بازی پر حادثه به تساوی دست یافتند.
حضور هواداران صبا در ورزشگاه ثامن و عصبانیت شدید الهامی
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا با گل دیرهنگام احمد حسن‌زاده در مشهد برابر پدیده خراسان به تساوی ارزشمندی دست یافت اما این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بود.

در حاشیه این مسابقه و پیش از سوت آغاز مسابقه، دو تیم به احترام قربانیان حادثه هوایی پرواز سپاهان ایر در تهران، یک دقیقه سکوت کردند.

حدود ۵۰ تماشاگر قمی به همراه ۴ لیدر تیم فوتبال صبا در مشهد حضور یافتند و در ورزشگاه ثامن به تشویق تیم فوتبال صبای قم مشغول شدند.

محسن بیات کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در این بازی بر خلاف دو بازی گذشته، با نظر صمد مرفاوی از روی نیمکت بازی را آغاز کرد.

مسعود حق و جو و حسین بادامکی برای نخستین بار در این فصل در ترکیب ثابت تیم فوتبال صبای قم قرار گرفتند در حالی که کیوان امرایی بازیکن فصل گذشته صبا و فعلی پدیده خراسان، در فهرست ۱۸ نفره پدیده قرار نداشت.

پس از اعلام خطای هند امید قربانی و ضربه پنالتی به سود پدیده، بازیکنان و کارد فنی صبا به شدت به داور بازی اعتراض کردند و حتی سعید عزیزیان مربی دروازه بانان صبا خود را به کمک داور اول بازی رساند و به شدت به وی معترض شد.

پرچم بسیار بزرگی به رنگ قرمز و با نشان پدیده مشهد در سمت چپ دروازه تیم صبای قم قرار داشت و جلوه ویژه‌ای به ورزشگاه ثامن مشهد بخشیده بود.

اکبر صادقی بازیکن فصل گذشته صبا که امسال به پدیده پیوسته و با پیراهن شماره ۷۷ بازی می‌کند در دقیقه ۲۲ خطای شدیدی از پشت روی حسین بادامکی انجام داد و نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد در حالی که بازیکنان صبا اعتقاد داشتند داور مسابقه باید با کارت قرمز مستقیم صادقی را اخراج می‌کرد.

بحث برانگیز‌ترین صحنه بازی در وقت تلف شده نیمه نخست رخ داد که احمد حسن‌زاده در یک ضد حمله از میلان یوانوویچ توپ ربایی کرد تا با دروازه‌بان پدیده تک به تک شود که روی همین صحنه، یوانوویچ، حسن‌زاده را با خظا سرنگون کرد اما داور مسابقه در کمال ناباوری در حالی که همه منتظر اخراج یووانویچ بودند وی را با کارت زرد جریمه کرد.

لحظاتی پیش از گل تیم پدیده، صبا یک موقعیت عالی برای گلزنی توسط احمد حسن‌زاده را از دست داد که سبب شد ساکت الهامی مربی صبا از عصبانیت کارت خود را از روی لباسش بکند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcguw9x.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما