شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 21305

صبا به دنبال نهمین پیروزی به مصاف قعرنشین می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر برابر آخرین تیم جدول رده‌بندی به دنبال کسب نهمین برد این فصل خود به میدان خواهد رفت.
صبا به دنبال نهمین پیروزی به مصاف قعرنشین می‌رود
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در حالی در هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کرمان برگزار می‌شود که اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی ۱۱ امتیاز است.

در شرایط فعلی و تا پیش از این دیدار صبای قم با کسب ۳۱ امتیاز از ۲۸ مسابقه در مکان دهم جدول رده‌بندی ایستاده است و از مس کرمان که با کسب ۲۰ امتیاز از همین تعداد مسابقه در مکان شانزدهم و آخر جدول رده‌بندی ایستاده است، ۶ پله بالاتر قرار دارد ولی تیم مس کرمان هنوز به صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر و حداقل رسیدن به پلی آف امیدوار است.

تساوی مس و صبا در آخرین جدال دو تیم در قم

صبای قم و مس کرمان در حالی این هفته در دیدار برگشت خود از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بازی دو تیم در شهر قم با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسیده است.

صبای قم در روز دوم آبان ماه سال گذشته در دیدار نیم فصل نخست بازی های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و دو تیم ۲ بر ۲ مساوی شدند اما پیش از آن دو تیم در لیگ برتر بارها با یکدیگر روبه‌رو شده بودند ولی صبایی‌ها در ۶ فصل اخیر موفق به شکست مس کرمان نشده‌اند.

آسودگی خاطر شاگردان مرفاوی در میهمانی آخرین تیم جدول

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تمام دیدارهای هفته چهاردهم از دور برگشت لیگ سیزدهم جام خلیج فارس روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه به صورت همزمان برگزار می‌شود و صبا در این روز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان بازی آخر خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

در حالی که قرار است این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر هفدهمین روز فروردین ماه در کرمان برگزار شود، شاگردان مرفاوی برای به دست آوردن چهارمین برد خارج از خانه خود در لیگ سیزدهم در میهمانی یکی از رقبای لیگ برتری به میدان می‌روند.

صبا پیش از این در دیدارهای خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با کسب ۳ پیروزی برابر نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز، ۳ تساوی با تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و راه آهن سورینت و ۸ باخت برابر استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، سایپا البرز، داماش گیلان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و استقلال صنعتی خوزستان موفق به کسب ۱۲ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه شده است.

تلاش صبا برای رسیدن به جمع ۸ تیم بالای جدول

صبای قم در دیدار خارج از خانه با تیم فوتبال مس کرمان برای رسیدن به تیم های بالاتر از خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر تلاش می‌کند.

در حالی که صبای قم از دیدارهای قبلی خود در خانه موفق به کسب ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ باخت شده است، آخرین بار در هفته بیست و هفتم در خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران تن به شکست ۳ بر ۱ داد تا سیزدهمین باخت این فصل را نیز بپذیرد اما شاگردان مرفاوی امیدوارند که با کسب ۶ امتیاز از دو بازی باقی مانده از لیگ سیزدهم حداقل رتبه ای تک رقمی در جدول لیگ سیزدهم برای خود ایجاد کنند.

پیروزی مقابل مس، دیدار صبا و سایپا را حساس می‌کند

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پیروزی در دیدار هفته بیست و نهم برابر مس کرمان، حساسیت دیدار صبا با سایپا در هفته پایانی لیگ سیزدهم را بیشتر می‌کند.

حسین نجاتی تصریح کرد: ما در حال حاضر با کسب ۳۱ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار داریم و چنانچه با همت و تلاش بازیکنان بتوانیم تیم مس کرمان را شکست بدهیم آن وقت می‌توانیم به دستیابی به مکان هشتم جدول فکر کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم سایپا البرز با کسب ۳۳ امتیاز در مکان هشتم است و گسترش فولاد تبریز با ۳۲ امتیاز بالاتر از ما در مکان نهم قرار دارد در حالی که اگر ما تیم مس را شکست بدهیم می توانیم ۳۴ امتیازی شده و خود را یک پله به حضور در جمع ۸ تیم بالای جدول رده بندی نزدیک تر کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: به دلیل اینکه دیدار هفته پایانی ما با سایپا البرز برگزار می شود و روز بیست و دوم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان این تیم خواهیم بود، این بازی برای دو تیم حائز اهمیت خواهد بود چون پیروزی هر یک از دو تیم در این مسابقه می تواند آن تیم را به مکان هشتم جدول برساند.

وی تاکید کرد: بازیکنان صبا همانطور که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال زیبایی را برابر ذوب آهن اصفهان به نمایش گذاشتند و سه امتیاز ارزشمند از این بازی کسب کردند، قطعا برای کسب برتری مقابل تسم کرمان نیز تلاش زیادی خواهند کرد.

تمام تمرکز خود را برای بازی با تیم فوتبال مس کرمان گذاشته‌ایم

نجاتی یاد آور شد: بعد از بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که پیروزی در آن برای ما خیلی مهم بود، تمام تمرکز خود را برای بازی با تیم فوتبال مس کرمان گذاشته‌ایم و صددرصد در این دیدار خارج از خانه به دنبال پیروزی وکسب سه امتیاز هستیم.

وی اضافه کرد: کادر فنی ما این روزها تمرینات تیم را بر اساس شناخت و آنالیزی که از تیم مس کرمان داشته اند، برنامه ریزی کرده و انجام می دهند، همه می‌دانند که مس کرمان تیم خوب و با کیفیتی است و بازیکنان خوبی هم دارد و باید سعی کنیم با ارائه فوتبالی حساب شده و تاکتیکی به دنبال کسب سه امتیاز باشیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تمام بازیکنان ما برای بازی روز یکشنبه هفدهم فروردین انگیزه خوبی دارند، ما در دیدار قبل با ذوب آهن یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده‌ایم و این بازی خوب همراه با سه امتیاز به تیم ما روحیه زیادی بخشیده است.

لازم به ذکر است: تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در دیداری از هفته بیست و نهم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamenu.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما