يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 21342

مرفاوی به نشست خبری پیش از مسابقه نرسید

قم نيوز : قم نیوز: صمد مرفاوی به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های مس کرمان و صبای قم نرسید.
مرفاوی به نشست خبری پیش از مسابقه نرسید
به گزارش قم نیوز، نشست خبری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور قرار بود در کرمان برگزار شود که این نشست بدون حضور مربی صبا برگزار شد.

تاخیر در پرواز تهران – کرمان، علت عدم حضور مرفاوی در نشست خبری مسابقه صبا و مس بیان شده است در حالی که لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال مس در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

پیش از این قرار بود که در ساعت ۲۰ روز شنبه کنفرانس مطبوعاتی سرمربی دو تیم برگزار شود که تنها لوکا بوناچیچ در میان خبرنگاران حاضر شد.

بوناچیچ در نشست خبری اظهار کرد که صبای قم انگیزه‌های زیادی برای این بازی ندارد و این آرامش آن‌ها برای مس مشکل ایجاد می‌کند اما وی ابراز امیدواری کرد فارغ از همهٔ اتفاقات، هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند در کرمان به نمایش بگذارند.

صبا که با غلبه بر ذوب آهن در بازی هفته بیست و هشتم خیال خود را بابت بقا در لیگ بر‌تر آسوده کرده، تلاش می‌کند در ۲ بازی پایانی خود برابر مس و سایپا پیروز شود تا بتواند خود را تا نیمه جدول بالا بکشد.

دیدار تیم‌های صبای قم و مس کرمان در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۷: ۳۰ امروز یکشنبه هفدهم فروردین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

بازی تیم‌های مس کرمان و صبای قم را سید حسین زرگر قضاوت می‌کند و رضا سخندان و رضا عبدوس کمک‌های وی در این بازی بوده و قاسم واحدی نیز داور چهارم بازی است.

خبر دیگر از بازی صبا و مس اینکه باشگاه مس کرمان تماشای این بازی را رایگان اعلام کرده است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb5fb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما