جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 21655

مرفاوی: خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم قم نشدیم

هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه صبا مذاکره نکرده‌ام
قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که هنوز برای تمدید قرارداد با مسؤلان این باشگاه مذاکره نکرده است.
مرفاوی: خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم قم نشدیم
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپای البرز اظهار داشت: ابتدا باید به مردم خوزستان و باشگاه فولاد به خاطر قهرمانی در لیگ برتر تبریک بگویم و با توجه به اینکه این بازی، آخرین بازی صبا در لیگ برتر بود از همه مسئولان باشگاه صبای قم، اصحاب رسانه، مردم قم و همه کسانی که به صبا کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بازی برای ما بر خلاف نظر بسیاری از اهالی فوتبال، تشریفاتی نبود و در نیمه نخست شروع خوبی داشتیم و در نیمه دوم به خوبی حفظ توپ و توپ‌گیری کرده و سعی کردیم در دفاع فشرده حریف نفوذ کنیم که سایپا با دفاعی منسجم و خوب بازی را کنترل کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: سایپا تیمی خوب و منظم بود که در تمام نقاط زمین خوب بازی را اداره کرد. ما بازی سختی داشتیم اما دنبال این بودیم که 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و جای سایپا را در رده هشتم بگیریم. البته دنبال رتبه تک رقمی بودیم که به هدف‌مان رسیدیم.

مرفاوی افزود: خدا را شکر می‌کنم به یاری خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم رتبه‌مان را بهتر کنیم. امیدواریم تیم در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

وی بیان کرد: مردم قم باید تیم شهرشان را دوست داشته باشند. متاسفانه در حال حاضر مقداری فاصله بین مردم و تیم هست و باید برنامه‌یزی بهتری شود که تیم و مردم قم به هم نزدیک شوند.

سرمربی تیم فوتبال صبا تصریح کرد: به خاطر شخصیت تیمی‌مان با تمام وجود بازی کردیم. گرچه از نظر مالی و گاهی حتی از نظر امکانات مشکل داشتیم و کار تیم به اعتصاب هم کشید و باعث شد از نظر روانی تیم به مشکل بخورد اما امروز خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم قم نشدیم و امیدوارم که در فصل آینده صبا بتواندموفق‌تر باشد.

مرفاوی درباره وضعیت حضورش در فصل آینده بر روی نیمکت صبا گفت : هنوز نه با صبا صحبت کرده‌ام و نه با هیچ باشگاه دیگری. من این را صادقانه می‌گویم ولی آرزوی قلبی‌ام این است که چه باشم و چه نباشم صبا موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد : از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ به دلیل برنامه‌ریزی خوب لیگ  تشکر می‌کنم البته نقص‌هایی هم بود و هنوز جا دارد که شرایط برگزاری بهتر شود.

سرمربی صبا در مورد پدیده های این فصل لیگ برتر اظهار کرد : به نظر من مهدی شریفی بازیکن تیم سپاهان پدیده بود و در ترکیب صبا هم روزبه چشمی از پدیده های لیگ بود و فکر می کنم این بازیکنان ستاره های فصل آینده باشند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdciwqar.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما