سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 25408

جذب ۲ بازیکن دیگر در دستور کار تیم صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه برای تقویت در خطوط حمله و دفاع نیاز به بازیکن داریم گفت: جذب ۲ بازیکن دیگر در دستور کار صبا قرار دارد.
جذب ۲ بازیکن دیگر در دستور کار تیم صبای قم
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی اظهار کرد: هم اکنون در حال انجام تمرینات آماده سازی خود برای حضور قابل توجه در لیگ بر‌تر هستیم و در همین راستا دیدار دوستانه‌ای با تیم راهیان کرمانشاه هم برگزار کردیم و با ۴ گل هم به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: امسال چند بازیکن موثر و کلیدی از تیم ما رفته‌اند که این امر در کار ما بی‌تاثیر نیست و کارمان را سخت می‌کند اما با این وجود در تلاش هستیم که نتایج قابل قبولی در لیگ بر‌تر به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با توجه به اینکه تعداد نفرات خروجی صبا بیش از اندازه بوده است مجبور شدیم ۶ بازیکن لیگ برتری را به تیم اضافه کنیم که البته اگر نفرات خروجی ما در صبا می‌ماندند و این حجم گسترده تغییرات در تیم رخ نمی‌داد می‌توانستیم خیال آسوده تری داشته باشیم و شرایطمان بهتر باشد.

مرفاوی بیان کرد: به غیر از ۶ بازیکن از لیگ بر‌تر، ۴ بازیکن از لیگ یک به صبا آمده‌اند و بقیه بازیکنان ما را نفرات سهمیه جوانان و زیر ۲۳ سال تشکیل می‌دهند البته هنوز درهای نقل و انتقالات تیم بسته نشده و برای تقویت در خطوط حمله و دفاع نیاز به بازیکن داریم و احتمالا ۲ بازیکن دیگر جذب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وضعیت تیم فوتبال صبا از نظر امکانات و توان مالی نسبت به تیم‌های دیگر تفاوت زیادی دارد و بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مبالغ میلیاردی هزینه بازیکن می‌کنند و مدعی رعایت سقف بودجه هم هستند.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ما و قرارداد‌هایش کاملا روشن است و با توجه به توان و آنچه در دست داریم، اگر بتوانیم رتبه یک رقمی در جدول کسب کنیم نتیجه خوب و قابل قبولی به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciv5ar.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما