سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 10852
می‌خواهیم در نیم فصل متحول شویم

مرفاوی: شکست پیکان دور از دسترس نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم از انگیزه و آمادگی بالای شاگردانش برای کسب پیروزی در دیدار آغازین دور برگشت لیگ برتر برابر پیکان تهران خبر داد.
مرفاوی: شکست پیکان دور از دسترس نیست
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی گفت: بازی سختی خواهد بود و پیکان با فاصله یک امتیازی پایین‌تر از ما می‌خواهد این بازی را ببرد اما برای اینکه ثابت کنیم می‌خواهیم نتایج اخیر صبا در لیگ برتر را جبران کنیم انگیزه شکست پیکان را داریم.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت این دیدار خارج از خانه برای صبای قم در مقابل تیم پیکان تهران اضافه کرد: به نظر من دیدار با پیکان تهران یکی از بازی‌های سخت ما در لیگ این فصل خواهد بود زیرا با تیم با انگیزه پیکان رو‌به‌رو هستیم.

مرفاوی افزود: پیکان تهران به دلیل اینکه می‌خواهد همانند صبای قم از نیمه پایین جدول جدا شود، در این مسابقه خانگی خود برای ما حریف سرسختی خواهد بود ولی می‌خواهیم این بازی را ببریم تا نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: می‌خواهیم یک بار دیگر با سه امتیاز این بازی به روند صعودی خود در جدول رده‌بندی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگردیم، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و همچنان تیمی باشیم که در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد.

مرفاوی همچنین با اشاره به وضعیت تیمش برای دیدار با تیم فوتبال پیکان تهران ابراز داشت: تمام بازیکنان و نفرات ما در شرایط خوبی قرار دارند و همه بازیکنان مصمم هستند که بتوانیم از این بازی سربلند بیرون آمده و با آرامش به مصاف دیگر رقبا برویم.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ما در بهترین فرم و شرایط ممکن آماده هستند تا برای موفقیت صبا تلاش کنند، یادآور شد: ما اسیر اتفاقات و روی بد فوتبال شده‌ایم، داور که به راحتی بر ضد ما به اشتباه پنالتی می‌گیرد، توپ‌های ما به تیر دروازه حریفان برخورد می‌کند و موقعیت‌های صد درصد گلزنی را هم راحت از دست می‌دهیم و به همین خاطر امتیاز از دست داده‌ایم و امیدوارم در نیم فصل دوم اسیر این اتفاقات نشویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما سه بازیکن جدید به تیم اضافه کرده‌ و تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم، همه با انگیزه هستند و از دیدار با پیکان با دست پر خارج شویم.

تیم فوتبال صبای قم که با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد در نخستین هفته دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf0cdy.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما