شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 25826

شرکت افشید و صبای قم به صورت مشترک در لیگ بر‌تر نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر باشگاه افشید قم با بیان اینکه افشید و صبای قم به صورت مشترک در لیگ بر‌تر نوجوانان شرکت می‌کنند گفت:تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبای قم امسال در لیگ‌های پایه فوتبال کشور حضور دارند.
شرکت افشید و صبای قم به صورت مشترک در لیگ بر‌تر نوجوانان
به گزارش قم نیوز، موسی محمدی اظهار کرد: تیم افشید قم سال گذشته به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور صعود کرد اما بر اساس رایزنی‌های انجام شده قرار است به صورت مشترک و در قالب یک تیم وارد لیگ بر‌تر نوجوانان کشور شویم.

وی گفت: بدون شک نیروی انسانی قابل توجه باشگاه افشید در کنار برند باشگاه صبای قم، می‌تواند نماینده قدرتمندتری را وارد لیگ بر‌تر نوجوانان کشور کند و ادغام دو تیم در هم مانع از پراکنده شدن قوای فوتبال قم در این رده سنی می‌شود.

مدیر باشگاه افشید قم در پاسخ به این سوال که آیا مسئولیت سرپرستی نماینده قم در لیگ بر‌تر کشور را بر عهده دارد یا خیر، بیان کرد: با توجه به مشغله کاری نمی‌توانستم مسئولیت سرپرستی نوجوانان صبا را بپذیرم و به عنوان مدیر فنی در کنار این تیم هستم.

محمدی بیان کرد: صبا در فصل گذشته لیگ بر‌تر نوجوانان عملکرد مناسبی نداشت اما در فصل جدید، باید تلاش کنیم نماینده شایسته‌ای برای قم باشیم و عملکرد فصل گذشته را به فراموشی بسپاریم.

وی تصریح کرد: تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبای قم امسال در لیگ‌های پایه فوتبال کشور حضور دارند که در این میان، تیم‌های جوانان و امید در لیگ دسته اول و نوجوانان در لیگ بر‌تر شرکت می‌کند.

مدیر باشگاه افشید قم خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان بومی در ترکیب تیم نوجوانان صبا، اولویت باشگاه صباست چنان که احمد غلامی مدیر تیم‌های پایه هم بر این موضوع تاکید کرده و پس از جذب نفرات بومی، بازیکنان غیربومی به تیم ملحق می‌شوند و اولویتی نسبت به بومی‌ها ندارند.

محمدی افزود: در فوتبال پایه قم، برخی از باشگاه‌ها با تلاش زیادی مشغول به بازیکن سازی هستند و فکر می‌کنم همکاری بین باشگاه‌های قمی و صبا در رده پایه، فرصتی ایده آل برای آینده باشگاه صبا و حضور بیشتر نیروهای بومی در این تیم در سال‌های آینده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce4qi.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما