دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 21207

هدف افشید قم صعود به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه افشید قم گفت: هدف اتیم فوتبال فشید قم صعود به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور است.
هدف افشید قم صعود به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور است
به گزارش قم نیوز، موسی محمدی اظهار کرد: تیم فوتبال نوجوانان افشید قم به عنوان تنها نماینده قم در مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان کشور حضور دارد و برای صعود به لیگ بر‌تر تلاش می‌کند.

وی گفت: به منظور حضوری قدرتمند در مرحله دوم از روز چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و می‌خواهیم با حداکثر توان در مرحله دوم حاضر شویم زیرا هدف افشید قم صعود به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور است.

مدیرعامل باشگاه افشید قم افزود: قصد داریم همچون دور نخست، میزبانی مسابقات را بر عهده بگیریم و آماده ارسال درخواست میزبانی مرحله دوم به فدراسیون فوتبال هستیم و فدراسیون فوتبال نیز پس از بررسی درخواست میزبانی کلیه تیم‌ها، ۴ شهر را به عنوان میزبان مرحله دوم و پایانی انتخاب می‌کند.

محمدی بیان کرد: با توجه به حضور ۱۶ تیم در مرحله دوم مسابقات، تیم‌های حاضر در ۴ گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند و تیم‌های نخست هر گروه به لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور در سال ۹۳ راه پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای پوشش نقاط ضعف تیم، در نظر داریم ۲ یا ۳ بازیکن جدید به ترکیب تیممان اضفه کنیم که این بازیکنان در پست‌های مهاجم، مدافع کناری و هافبک کناری هستند که البته هنوز جذب آن‌ها نهایی نشده است.

مدیرعامل باشگاه افشید قم تصریح کرد: در رقابت‌های دور نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی‌پوشان اراک حضور داشتند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه با هم رقابت کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: افشید قم در روز پایانی دور نخست مغلوب استقلال تهران شد اما با وجود این شکست با مجموع ۲ پیروزی و ۲ باخت و ۶ امتیاز پس از استقلال ۱۲ امتیازی، به عنوان تیم دوم صعود کرد و پس از افشید تیم‌های آبی پوشان اراک با ۴ امتیاز، سفیر گفتمان قم با ۴ امتیاز و چیچکلو اسلامشهر با ۳ امتیاز سوم تا پنجم شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbz5b5.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما