يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 25894

2 هزار واحد مسکن مهر به مردم قم واگذار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 هزار واحد مسکونی در طرح مسکن مهر به مردم استان قم واگذار شده است، گفت: تا پایان مردادماه بیش از 2 هزار واحد دیگر به مردم قم واگذار خواهد شد.
2 هزار واحد مسکن مهر به مردم قم واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز، وحید وزیری‌راد در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم که بعدازظهر امروز در سالن همایش‌های امام علی(ع) اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار شد با تشکر از همکاری‌های برخی از نهادها و سازمان‌های اجرایی استان قم بیان کرد: اگر این همکاری‌ها نبود هرگز نمی‌توانستیم شاهد انجام اقدامات گسترده توسط این اداره‌کل باشیم.

وی اضافه کرد: سلامت اداری، محویت کار خدمتگذاران مردم در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است که این امر مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بر لزوم جانشین پروری در اداره‌ها تاکید کرد و گفت: شناسایی آسیب‌ها و عوامل زیان‌آور برای جامعه تعاون و برطرف سازی آ‌ن‌ها بخشی از اقدامات این اداره کل بوده است.

وی به فعالیت بررسی بخش‌نامه‌های وزارت در استان قم اشاره و بیان کرد: بخش‌نامه‌هایی که ما را در مقابل کارفرمایان قرار می‌داد و مانع پیشرفت آن‌ها می‌شد، هرگز به مرحله اجرا نمی‌رسید.

وزیری‌راد به همکاری با ۱۸ دفتر وکالت اتباع خارجه اشاره کرد و یادآور شد: اقدام مناسبی در راستای انتقال کار از اتباع خارجه به ایرانیان انجام شد.

وی با تشکر از زحمات گنجی دادستان استان قم تصریح کرد: بسیاری از متخلفین وام‌دهنده به تعاون‌کاران شناسایی و به مجزات اعمال خود رسیدند.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به استفاده از کارفرمایان خیر اشاره کرد و ادامه داد: زندانیان بی‌گناه بسیاری توسط این خیرین آزاد شدند. مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و مفاهیم چهار مرتبه در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که این اقدام فرهنگی با استقبال مناسبی روبه‌رو بوده است.

وزیری‌راد تصریح کرد: طی ۲۲ ماه اخیر ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضا بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در طرح مسکن مهر به مردم استان قم واگذار شده است، گفت: تا پایان مردادماه بیش از ۲ هزار واحد دیگر به مردم استان قم واگذار خواهد شد. استان قم خیرین بسیاری دارد که از آن‌ها در طرح مسکن مهر برای کمک به خانواده‌های کم توان استفاده شده است.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد: برپایی نماز جماعت در مراکز تولیدی، جداسازی محیط زنان و مردان در محل کار، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با ائمه جماعات، نظارت بر اتباع خارجه، برگزاری یادواره شهدای کارگر با همکاری سپاه و بسیج و از بین بردن فاصله میان بخش‌های جامعه تعاون‌بخشی دیگر از اقدامات انجام شده بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchk6ni.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما