دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 25911

ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد به تساوی رضایت دادند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال امید ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد در در دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور به نتیجه تساوی رضایت دادند.
ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد به تساوی رضایت دادند
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور در مشهد به روزهای پایانی خود رسیده است و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تا حدود زیادی مشخص شده است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم که پیش از این صعود خود را به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی لیگ بر‌تر مسجل کرده بود در مسابقه برابر تیم فرش آرای مشهد به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

نماینده قم که در ۴ بازی گذشته دور برگشت، موفق به شکست تیم‌های زاگرس خوزستان، میلاد تنکابن، مشهد الرضا و ماکو جوان آذربایجان غربی شده بود، در پنجمین مسابقه‌اش مقابل میزبان مسابقات یعنی تیم فرش آرای مشهد مساوی کرد تا روند ۱۰ پیروزی پیاپی ماهان در این مسابقات ادامه پیدا نکند و نوار بردهای این تیم قطع شود.

ماهان در دیدار برابر فرش آرا نیازی به پیروزی نداشت و در شبی که مسلم اولاد قباد و طا‌ها نعمتیان برای این تیم گلزنی کردند برابر فرش آرا مساوی کرد و ۳۱ امتیازی شد.

بدین ترتیب تیم امید ماهان تندیس در آخرین مسابقه خود که جنبه تشریفاتی دارد در سالن شهید بهشتی مشهد به دیدار تیم فوتسال راه ساری می‌رود و این در حالی است که صعود تیم‌های ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.

شاگردان علی شریفی باید به انتظار نتایج دیدارهای گروه دوم بنشینند تا به مصاف تیم دوم آن گروه بروند و این در شرایطی است که گفته می‌شود مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ بر‌تر امید پیش از آغاز لیگ بر‌تر بزرگسالان کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت انجام می‌شود.

محتمل‌ترین گزینه‌ها برای دیدارهای مرحله نیمه نهایی جدال ماهان تندیس قم و شهرداری رشت از یک سو و مصاف حفاری خوزستان با فرش آرای مشهد از سوی دیگر و راهیابی تیم‌های برنده به فینال است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzwni.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما