دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 25947

آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 93

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم از آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 93 در استان خبر داد.
آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 93
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا با اشاره به توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال ۹۳ اظهار کرد: این کارت‌ها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: ۱۴۵ نفر در دومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ که در ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۳ نفر مرد و ۴۲ نفر زن هستند و شرایط و امکانات لازم در راستای برگزاری متقاضیان در این آزمون نیز فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: مرحله کتبی این آزمون به صورت هماهنگ کشوری در ۱۲ حرفه و همچنین ۳۶ حرفه همسان در استان قم در ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

عطارنیا با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ می‌توانند در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از ۱۳ تا ۱۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

گفتنی است که نخستین دوره آزمون ادواری سال ۹۰ برگزار شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguy9x.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما