سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 25965

عرضه نرم‌افزار «مشروح مذاکرات مجلس خبرگان»

قم نيوز : قم نیوز: نرم‌افزار «مشروح مذاکرات مجلس خبرگان رهبری» به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و به سفارش کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم تولید و عرضه شد.
عرضه نرم‌افزار «مشروح مذاکرات مجلس خبرگان»
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار «مشروح مذاکرات مجلس خبرگان رهبری» به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی شامل چند بخش مشروح مذاکرات بازنگری قانون اساسی ۱۳۶۸، فایل تصویری مجلد چهارم مذاکرات بازنگری، فایل تصویری قانون اساسی مصوب سال ۱۳۵۸ با تأیید امام راحل و اعضای مجلس خبرگان، متن قانون اساسی مصوب سال ۱۳۶۸ و فایل تصویری مبانی و مستندات قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

کار با این نرم‌افزار به دلیل امکان جست‌وجو در متن، برای کار پردازان آسان بوده و امکاناتی مانند ارتباط منطقی میان واژگان و متن کتب از طریق فهرست کلمات و جست و جوی عبارات، ارائه امکانات فنی برای انجام پژوهش‌های موضوعی در کتب، جست‌وجو به‌وسیله علائم عمومی و استفاده از قابلیت فهرست سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

دستیابی آسان و سریع به متن، فصول و ابواب کتب از طریق فهرست درختی، پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و گزینشی، امکان یادداشت برداری، گزینش متن، ویرایش و چاپ مطالب موردنظر ارتباط لغت‌نامه با متن کتب برنامه از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با موضوع حقوق، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز را دارد و به سفارش کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم تولید و عرضه شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgny9x.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما