سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 25999

برگزاری جشنواره اسوه حسنه در سطح ملی و بین‌المللی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری جشنواره اسوه حسنه به منظور معرفی حسنات و ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) به مردم دنیا در سطح ملی و سپس در سطح بین‎المللی خبر داد.
برگزاری جشنواره اسوه حسنه در سطح ملی و بین‌المللی
به گزارش قم نیوز، محمدابراهیم فقیه‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی قم در دیدار با آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی که بعدازظهر امروز انجام شد، ضمن گرامیداشت روز ۱۶ مردادماه که با عنوان جهاد دانشگاهی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: این مجموعه همیشه در عرصه‎های علم و فناوری پیشگام بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهای این مرکز در زمینه‎های سلول‎های بنیادین، درمان ناباروری، آزمایش‎های موفقیت‌آمیز فاخر در زمینه شبیه‎سازی و مقالات ارزشمند ابراز کرد: فعالیت‌های آموزشی بخش دیگری از اقدامات جهاد دانشگاهی را تشکیل می‌دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: رسالت‎های بسیاری بر عهده این نهاد فاخر است و ما نیز برای انجام این رسالت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی مرکز درمان ناباروری استان قم را یکی از مهمترین مراکز درمانی در سطح کشور دانست و تصریح کرد: این مرکز با بهترین امکانات در زمینه‌های درمان ناباروری، افزایش جمعیت و امید به زندگی تلاش می‎کند و در جذب توریست درمانی به استان قم بسیار موثر بوده است.

فقیه‌زاده بر ارتباط بیشتر مجموعه‎های تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان قم با موسسه فقهی ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و گفت: در مجموعه جهاد دانشگاهی جوانان متدین و دانشمندی با توان علمی بالای خود در زمینه‎های مختلف فعالیت می‌کنند و امروزه در کنار مرکزیت علمی دنیای تشیع در حوزه‌های علمیه این استان جوانه‎های علوم دیگر نیز ظهور کرده و سبب افتخار این استان مذهبی شدند.

وی یادآور شد: در راستای ارتباط بنیادی میان نهاد جهاد دانشگاهی استان قم و مراکز دینی این استان اقدامات مناسبی انجام گرفته و از حوزه‌های علمیه در برطرف‌سازی برخی از مشکلات و ابهامات استفاده کردیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: حوزه‌های علمیه و مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) نیز همیشه همکاری‌های مناسبی در برنامه‌های جهاد دانشگاهی این استان داشته‌اند که این امر مورد تقدیر است.

وی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق متذکر شد: هدف این گروه تکفیری نشان‌دادن چهره دروغین از اسلام و مسلمانان است و وظیفه مراکز علمی مقابله با اهداف پلیدانه آن‌هاست.

فقیه‌زاده از برگزاری جشنواره اسوه حسنه به همت این نهاد خبر داد و اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره اسوه حسنه به منظور معرفی حسنات و ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) به مردم جهان در مرحله اول به صورت ملی و سپس در سطح بین‎المللی برگزار خواهد شد تا مردم دنیا نسبت به اهداف پلید دشمنان اسلام آگاهی پیدا کرده و با چهره واقعی اسلام آشنا شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnn0x.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما