سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : 26012

باید با کار فرهنگی منسجم پاسخ تکیفیری‌ها را بدهیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: تکفیری‌ها با اعتقاد می‌جنگند و نیاز است ما با کار فرهنگی منسجم حداقل در حوزه مجازی فعالیت کنیم و در این مورد با نقد و بررسی تصمیم‌هایی در جهاد دانشگاهی گرفتیم.
باید با کار فرهنگی منسجم پاسخ تکیفیری‌ها را بدهیم
به گزارش قم نیوز، محمد ابراهیم فقیه‌زاده ظهر سه‌شنبه در دیدار با آیت الله فاضل لنکرانی اظهار داشت: نیاز به همکاری جهاد دانشگاهی با حوزه علمیه است تا مسائل مستحدثه زمان را پاسخی روشن داد.

وی بیان داشت: تکفیری‌ها و سلفی‌ها حرکتی خلاف در جهان اسلام ایجاد کرده و آنها پرچم خود را با نام محمد رسول الله(ص) در جهان اسلام افراشته و تجاوز و خونریزی می‌کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم عنوان کرد: همکاران ما در جهاد دانشگاهی در تبیین اسوه حسنه فعالیت‌هایی می‌کنند و در این باره برنامه‌هایی داریم.

وی افزود: دشمن با استفاده از سایت‌های مخرب دیدگاه‌های بسیاری از مردم کشورهای غربی را نسبت به مکتب اسلام خدشه دار کرده و ما باید روان‌شناسانه و جامعه‌شناسانه به این عرصه وارد شویم و پاسخ آنها را بدهیم.

فقیه‌زاده تصریح کرد: تکفیری‌ها با اعتقاد می‌جنگند و نیاز است ما با کار فرهنگی منسجم حداقل در حوزه مجازی فعالیت کنیم و در این مورد با نقد و بررسی تصمیم‌هایی در جهاد دانشگاهی گرفتیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauwnu.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما