سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 26000

والیبال قم از صعود به دسته یک کشور بازماند

قم نيوز : قم نیوز:‌تیم والیبال نوجوانان استان قم با دو باخت و دو برد از صعود به دسته یک کشور بازماند.
والیبال قم از صعود به دسته یک کشور بازماند
به گزارش قم نیوز، علی شتاری با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال لیگ دسته دوم نوجوانان کشور در سنندج اظهار کرد: این مسابقات از ۱۰ مرداد ماه با حضور ۱۱ استان کشور در سنندج آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در دو گروه ۶ و پنج تیمی و به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، ابراز کرد: تیم قم همراه با تیم‌های استان‌های مرکزی، سمنان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در گروه دوم این مسابقات حضور داشت.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: تیم‌های استان‌های البرز، همدان، خراسان رضوی، قزوین، سنندج و زنجان نیز در گروه یک این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه به تشریح نتایج تیم والیبال نوجوانان استان قم در این دوره از مسابقات پرداخت و اظهار کرد: تیم والیبال نوجوانان قم در مقابل تیم استان مرکزی نتیجه را سه بر یک واگذار کرد و در مقابل تیم اصفهان نیز با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

شتاری با بیان اینکه تیم والیبال نوجوانان قم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نوجوانان چهارمحال و بختیاری عبور کند، بیان داشت: عصر امروز نیز در آخرین دیدار نوجوانان قمی توانستند با نتیجه ۳ بر یک جوانان سمنان را شکست دهند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت تیم قم با این نتایج در رده سوم گروه پنج تیمی این مسابقات قرار گرفت و از سقوط به دسته پایین‌تر گریخت.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان استان قم با بیان اینکه این مسابقات ۱۶ مرداد ماه به پایان خواهد رسید، یادآور شد: در پایان این دوره از رقابت‌ها دو تیم به مسابقات لیگ دسته اول صعود کرده و سه تیم نیز به دسته سوم سقوط خواهند کرد.

وی در پایان گفت: تیم قم را در این دوره از مسابقات محمد نادری‌راد، میلاد رشیدی، علی‌اصغر رمضانی، علی زرندی، محمدرضا قربانی‌اصل، محمد امین قربانی‌ثانی، جواد محمدی، رضا گودرزی، مهدی فهیمی، مهدی ودودی، حمیدرضا زاد و سیدمرتضی زمانی به عنوان بازیکن، سیدعلی رضا منافی به عنوان سرمربی و سعید کاظمی به عنوان مربی همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvvni.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما