چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 26025

بسیج خواهران موتور حرکت سیاسی زنان جامعه اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم گفت: بسیج خواهران موتور حرکت سیاسی زنان در سطح جامعه اسلامی است و همیشه از دستاوردهای این انقلاب حراست خواهد کرد.
بسیج خواهران موتور حرکت سیاسی زنان جامعه اسلامی است
لیلا حیدری با اشاره به ویژگی‌های فوزیه شیردل شهیده شاخص سال ۱۳۹۳ اظهار کرد: روحیه سیاسی و تفکرات بسیجی او از زینب کبر(س) منشا گرفته است.

وی افزود: این شهیده بزرگوار توانایی‌ها و عظمت زنان را اثبات کرد و امروزه اسوه‌ای برای بسیجیان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)‌ بر ایجاد پیوند فکری میان شهدا و نسل امروز تاکید کرد و گفت: جامعه اسلامی ایران باید فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان خود انتقال دهد و الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با الگوهای تربیتی جوانان و نوجوانان ابراز کرد: ایشان و امام خمینی(ره) در سخنان بسیاری به اهمیت جایگاه زنان در جامعه اشاره کرده‌اند و تبعیت از فرمان ولایت فقیه وظیفه همه مسلمانان است.

حیدری با بیان برخی از اقدامات خواهران بسیجی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بسیج خواهران موتور حرکت سیاسی زنان در سطح جامعه اسلامی است و همیشه از دستاوردهای این انقلاب حراست خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان اقدامات موثری در راستای احیای فرهنگ حجاب و عفاف انجام داده است، افزود: ۱۵۰ هزار بسیجی عضو بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) چتر فرهنگی خود را در سطح استان قم گسترش داده‌اند.

حیدری با اشاره به مشارکت زنان در ایجاد نظام اسلامی ایران بیان کرد: زنان در راهپیمایی‌ها حضور بسیار پرشوری داشتند و با رعایت حجاب کامل، پیام اسلام را به جهانیان انتقال دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)‌ اضافه کرد: بانوان ایران اسلامی پس از جنگ سخت در جبهه‌های ‌مختلف از جمله مقابله با دشمن در جنگ نرم ایستادگی کرده‌اند و به ترویج احکام و معارف دینی مشغول هستند.

وی با اشاره به شهیدان هشت سال دفاع مقدس که تمام دارایی‌های مادی و معنوی خود را فدای اسلام کردند، ادامه داد: مسیر این شهیدان حراست و حفاظت از ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده که امروزه به دست ما رسیده است و نباید نسبت به این موضوع غافل شویم.

حیدری ترویج تفکرات اسلام با الگوی فاطمی را نقطه عطف حرکت‌های ارزشی بانوان بسیجی دانست و گفت: این افراد اقدامات ارزشمندی برای انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که هرگز نباید آن‌ها را نادیده بگیریم.

وی به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بانوان در خانواده‌ها کانون لطافت و مهربانی به حساب خواهند آمد و وظیفه آن‌ها هدایت خانواده به سمت ارزش‌های دین مبین اسلام است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید به صورت مداوم بیعت خود را با شهدا تجدید کنند تا از وسوسه‌های شیطان در امان باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcen78w.jh8pwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما