چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 26043

مبالغ قرارداد صبا با سایر تیم های لیگ برتری قابل مقایسه نیست

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با بیان این که مبالغ قرارداد صبا با سایر تیم های لیگ برتری قابل مقایسه نیست گفت: شور و شوق بازیکنان جویای نام در کنار تجربه بازیکنان قدیمی و با سابقه لیگ بر‌تر، می‌تواند کمک زیادی به صبا کند.
مبالغ قرارداد صبا با سایر تیم های لیگ برتری قابل مقایسه نیست
به گزارش قم نیوز، محسن بیات درباره بازی روز جمعه تیم‌های صبای قم و ملوان در چارچوب هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی با ارزش برابر ذوب آهن، شرایط خوبی بر اردوی صبا حاکم است و تیم از نظر روانی و انگیزشی وضعیتی مطلوب و امیدوارکننده دارد و با این توصیف، پیروزی بر ملوان در دسترس صباست.

وی گفت: صبا این روز‌ها تمرینات خود را با نشاط و شادابی خوبی برگزار می‌کند و رفاقت خوبی که بر تیم حاکم است من را به یاد روزهای خوب صبا با عبدالله ویسی می‌اندازد که تیمی جوان و با انگیزه داشتیم که برای بازی در لیگ بر‌تر و کسب موفقیت لحظه شماری می‌کردند.

کاپیتان تیم فوتبال صبا افزود: صبا امسال بازیکنانی جوانی از دستجات پایین‌تر به خدمت گرفته و شور و شوق این بازیکنان جویای نام در کنار تجربه بازیکنان قدیمی و با سابقه لیگ بر‌تر، می‌تواند کمک زیادی به صبا کند.

بیات بیان کرد: بسیاری از تیم‌ها بازیکنانی با مبالغ میلیاردی به خدمت گرفته‌اند اما مبالغ قرارداد صبا با سایر تیم‌های لیگ برتری قابل مقایسه نیست البته باید این را هم بگویم که قانون کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسال لیگ بر‌تر هم سبب شده بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شوند.

وی عنوان کرد: در بازی روز جمعه در انزلی برابر ملوان برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و اعتقاد دارم کار ما در بازی با ملوان آسان‌تر از بازی با تیم ذوب آهن است و احساس می‌کنم پیروزی بر ملوان سخت نیست و می‌توانیم به امتیاز کامل آن دست یابیم.

بازیکن باتجربه صبا درباره استقرار صبا در قم تصریح کرد: شاید پاره‌ای ناهماهنگی‌ها در موضوع استقرار تیم بزرگسالان در قم وجود داشته باشد اما نباید فراموش کنیم که صبا برای نخستین بار در قم مستقر می‌شود و موضوع اسکان تیم و برخی ناهماهنگی‌ها بتدریج رفع می‌شود و تیم در شرایط فعلی با مانع بزرگی روبرو نیست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما