شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 26128

بدمینتون‌بازان قم برای صعود به لیگ برتر به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم مردان هیئت بدمینتون استان قم از حدود یکماه دیگر در پیکارهای لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.
بدمینتون‌بازان قم برای صعود به لیگ برتر به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، براساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشور استارت برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور پیش از شروع لیگ برتر زده خواهد شد تا تکلیف دو تیم راه یافته به فصل جدید لیگ برتر نیز مشخص شود.

در حالی که برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور در شهریورماه صورت گرفته، یکی از تیم‌هایی که قرار است برای صعود به لیگ برتر با انگیزه بالا و قدرت به مصاف حریفان برود تیم هیئت بدمینتون استان قم است.

این تیم در اردیبهشت‌ماه سال جاری یکی از دو نماینده قم در مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور بود که در جدال با تمام حریفان به برتری رسید و توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی را همراه با جواز صعود به لیگ دسته یک از آن خود کند.

تیم هیئت بدمینتون قم بعد از موفقیت در صعود به لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور حالا ماموریت مهم‌تری دارد و باید در مسابقات لیگ دسته یک به دنبال کسب مجوز صعود به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی بدمینتون کشور یعنی لیگ برتر باشد.

این در حالی است که هیئت بدمینتون استان قم هم‌اکنون از نظر و نگاه فدراسیون بدمینتون یکی از هیئت‌های شاخص و برتر بدمینتون کشور محسوب می‌شود و اخیراً با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت، بار دیگر علی پنجه‌باشی به عنوان رئیس آن انتخاب شده است.

پنجه‌باشی رئیس چهار سال گذشته هیئت بدمینتون استان قم نیز بوده است و یکی از اتفاقاتی که در دوران ریاست وی بر این هیئت ورزشی گذشته، این است که بدمینتون قم از حالت سکون به مسیر پیشرفت و ترقی روی آورده و به جایگاه خوبی رسیده است.

همچنین در ارزیابی‌ عملکرد سال قبل هیئت‌های بدمینتون سراسر کشور از سوی فدراسیون بدمینتون، هیئت بدمینتون قم در جایگاه هشتم قرار گرفت و در واقع حضور قم در بین ۱۰ استان برتر کشور موید این موضوع است که قم در مسیر توسعه بدمینتون حرکت می‌کند.

قرار گرفتن هیئت بدمینتون در جایگاه سه هیئت برتر ورزشی قم در سال ۱۳۹۲ در کنار جایگاه هشتمی این هیئت در بین ۳۲ استان کشور نشان‌دهنده این است که گام‌های خوبی در تلاش برای توسعه بدمینتون قم برداشته شده است و فدراسیون بدمینتون نیز اعلام کرده به سهم خود از هیئت قم حمایت می‌کند تا این روند در دوره جدید چهار ساله ریاست علی پنجه‌‌باشی تداوم یابد.

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون قم با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد و علی پنجه‌باشی رئیس پیشین این هیئت با ۱۳ رای از ۱۷ رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت ورزشی ابقا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivzar.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما